Thursday, January 23, 2020

BAYANGAN ANWAR PM 8 DAN DESAKAN TUN BERUNDUR PUNCA UTAMA PRK TEWAS MERATA..

Rakyat panik dan hilang kepercayaan jika Tun berundur..

DAP yang menyokong Anwar sebab utama Melayu tolak PH.

Jika desakan Tun berundur berterusan,  PH akan tewas lagi di mana² PRK.

15 comments:

  1. Betul Tuan KD..mereka tak faham2 lagi ke..Hidup TM

    ReplyDelete
    Replies
    1. TM IS OUR MAN. Kita undi dia utk PM. AI is not even in the picture. Next PM should be DPM WA

      Delete
  2. Madey jadi pm pon kerana ihsan DAP...populariti madey makin merudum setiap hari kerana DAP?...

    Kalah prk kerana rakyat tak suka ditipu oleh madey...

    Teori kluangDemon sasau...

    ReplyDelete
  3. Kluang Demon di upah untuk jilat dan tutup tahi madey dan tadah kencing madey...

    Kluang Demon bau busok hancing laa...

    Kikikik.

    ReplyDelete
  4. haahhhh tepukkkkk...!!!!

    panji mana ... haahhh kami nak tepokkk.!


    kikikiki..

    ReplyDelete
  5. PH menang faktor Mahathir
    Ini fakta usah berdalih
    Singkir Tun memanglah pandir
    Yang melanggar kena sembelih!

    Yang tak faham nak bagitahu
    Tun terpaksa berkawan Roket
    Nak singkir klepto BN tak mahu
    Tun PH, BN terjongket!

    Takkan merasa jadi kerajaan
    Jika Tun tak join sama
    Roket sombong tak boleh tahan
    Semua nak kacau termasuk agama!

    Seperti kaduk naik junjung
    Yelah tak pernah rasa kuasa
    Tun berjasa tak mahu di sanjung
    Sebab Tun payah nak paksa!

    Yang lain naik boleh dikuda
    Dengan Tun lebih waspada
    Yang boleh diugut hanyalah Brader
    Jantan betina masalah tiada!

    Jangan fikir Tun berdiam
    Senang2 nak diludah
    Tun sorok senapang,meriam
    Jika melanggar tunggulah padah!

    ReplyDelete
  6. KD

    I totally agree with what you write in this blog.

    The rakyat feel safer to vote against PH should Anwar comes in as PM8.

    Against all these scenarios, TDM has to play slow game on this and at the same time trying to figure out how best to save this nation of ours.

    Certain professor Shamsul from UKM appears to have open up a possible scenario where the country is assured that Anwar will never be PM8.

    All this while I have the same view and have shared this in Anwar's macai blog Shahabudin. Many think it is impossible but I say it is possible as in politics there is no permanent friend and enemy.

    If this is good for the malay and muslim nation, we should support it. May be Allah has shed some light for us to follow....wallahuaklam

    ReplyDelete
  7. Atuk bagi la jawatan tu kt nuar..tetap kan la..lg 6 bulan nk pru 15
    pi serah jawatan..sian dah aku tengguk..nnti kena penyakit meroyan..satu hal pulak..biar dia handle pru15 utk sambung jawatan pm dia..tk kemana tu..elok kuburkan pbbm sekali..

    ReplyDelete
  8. Salam Jumaat bro KD dan sahabat-sahabat semua,

    Hahaha.. Posting yang simple macam ni pun boleh membuatkan konco-konco peliwat meroyan.

    Kepada para sahabat pro-Tun semua, kita jalan terus bersama Tun. Jalan akan terbuka untuk peliwat tidak menjadi PM dan untuk penyamun tidak kembali berkuasa.

    Konco-konco peliwat dan penyamun semakin meroyan. Tidak lama lagi mereka akan bersekutu sesama mereka untuk menjatuhkan Tun demi mencapai matlamat mereka masing-masing, dan apabila perkara itu berlaku, mereka semua boleh ditewaskan serentak.

    Kita hanya perlu jalan terus bersama Tun, dan bangsa Melayu, agama Islam, dan negara Malaysia akan terselamat daripada kekuasaan penyamun, peliwat, dan bahkan juga penunggang agama.

    #jalanterusbersamaTun

    Que sera sera; W2020M.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  9. Sebab yg kd tulis tu betul, cuma ada beberapa sebab lain lagi yg lebih betul. Rakyat sudah tidak percayakan kerajaan PH. Rakyat bukan peduli sangat bahawa PM Malaysia sekarang adalah Tun Mahathir. Lihat sahaja prk-prk terkini semua parti kerajaan yg PMnya adalah Tun Mahathir kalah semua. Rakyat membaca bahawa dasar PH hanyalah retorik, janjinya palsu malah tindakan² penguatkuasaan undang² sangat BERPILIH. Penguatkuasaan undang² hanya untuk pembangkang akan tetapi di pihak kerajaan, orang kena tuduh dilepaskan begitu sahaja atau banyak songel supaya terlepas. Tahun pertama rakyat ok lagi. Membawa tahun kedua rakyat makin bosan, malah beban kos hidup yg makin bertambah, bersalahan dgn janji PH utk mengurangkannya ketika kempen PRU14 menyebabkan rakyat rasa diperbodohkan. Satu lagi, sangat penting ialah Tun Mahathir selaku PM gagal menghalang dap melalui menteri kewangan MEMISKINKAN melayu melalui penjualan aset² melayu Islam spt TH, Felda, Khazanah, Petronas dan sebagainya. Melayu serta bumipitera mula marah dan semakin marah kpd PH dan Tun kerana kelemahan daya kawal tindakan agresif dap terhadap melayu Islam dan bumiputera. Andai ada lagi prk² lain, PH pasti kalah cuma jika di Iskandar Puteri kot PH boleh menang. Itupun sebab projek Kit Siang selama 2 penggal telah cukup² berjaya sehingga melayu tak mungkin jd majoriti di situ.

    ReplyDelete