Thursday, January 9, 2020

HELLO MAJLIS PRESIDEN BILA NAK PECAT PM????

Kau punya pecacai bukan main hebat lagi bersembang macam merak, aku tunggu dah lama ni, 

Pecat le...
Takkan tak ada biji


7 comments:

  1. Tiba² je pm memangku jawatan menteri pendidikan. Seakan pernah baca statement janji² kerajaan ph bahawasanya perdana menteri tidak boleh menjawat jawatan menteri² yg lain. Sekali langgar daaa... Mungkin mp² dari ppbm dh habis stok @ tak sesuai jd menteri. Semuanya mangkok² hayun belaka. Nk bg kpd mp dari parti lain, makin kuat la parti tu lawan pm. Asal boleh langgar, langgar. Si kaki langgar peraturan cenggini sesuai ke dikekekalkan? Saja tanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM Tak sesuai pegang lain jawatan adalah PM yntuk yg kaki songlap Dan kaki liwat..

      Tun pangku sebab nak bagitau..abang² besar dalam PH no stone to say no

      Delete
    2. Dia cuma memangku, saudara Anon 11.54. Dia kena betulkan, apa yang Maszlee dah buat. Cara dia betul, bukan macam Maszlee, buat kerja ikut kepala dia je. Tun M panggil semua pengarah dan pegawai pendidikan, berbincang hari Jumaat lepas. So fast tindakanya. Mungkin nak kenal pasti, apa masalah dan bagaimna untuk mengatasinya. Juga mintak idea untuk buat transformasi Pendidikan supaya berdaya saing dan capai piaiawan dunia. Otak Tun 10 langkah ke depan. Awak memang tak mampu memahaminya kalau expectation awak takat nak murid-murid diajar cara mandi wajib yang betul. Tun juga kena cari orang yg benar-benar memahami keperluan pendidikan untuk pembangunan Insan dan negara.

      Delete
    3. Jilat jgn tak jilat. Sendiri cakap sendiri langgar. Pupus ke org yg layak ambil alih tempat maszlee? Hanya tun sorang bijak atau bahasa mudahnya semua pemimpin dlm ph bodoh tak setanding otak tun. Kalaulah betul, ikhlas aku kata, tun wajib memangku jawatan menteri kewangan. Yg ni bukan perli, ikhlas. Guan eng hanya pandai ckp tp jaga portfolio jauh kelaut. Tunjukkan bahawa guan eng boleh dan mampu disanggah oleh tun. Atau hanya berani dgn maszlee jer sbb maszlee tu melayu yg mudah dipulas telinga.

      Delete
  2. The reality PH council takut TDM. Kalau anwar dan dap kuat dulu tdm dah kena tendang...tapi TDM kuat dengan izin Allah swt

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 p/raya kecil-kecilan kacang putih keciput yg sikit pun tak menjadi kudis menggugat kekuasaan Kerajaan Pusat & Negeri PH pimpinan Tun Mahathir. Ujung2 Tun jugak yg masih memerintah.

      Teruslah berangan mat jenin dan bernasib lebai malang dan terjun dgn labu2nya, hai si luncai hancai bocai…..!!

      ps:
      – Najib yg kuat sumpah dah kena makan sesumpah.
      – Nuwar pulak takut sumpah dan tak rela dipoligraf test.

      He he he he

      Delete
  3. BRING IT ON!!!

    BRING IT ON!!!

    BRING IT ON!!!

    Nescaya kita semua akan dapat melihat pasukan manakah yang bakal menang mutlak dan mengibarkan panji-panji kemenangan mereka dan pasukan manakah pula yang bakal tewas mutlak tergolek dog di tengah medan.

    Nasihat dan peringatan telah diberikan. Ia telah didustakan, dicemuh dan diperolok-olokkan dengan penuh kebencian. Maka sewajarnyalah pertempuran yang dikhabarkan itu benar-benar berlaku supaya kebenaran dapat benar-benar menewaskan kebathilan di dalam keadaan kebathilan itu bukan sahaja telah kehabisan tempoh bahkan juga telah kehilangan alasan.

    Que sera sera.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete