Monday, January 6, 2020

SEPERTI TERANCANG JHO LOW DAH BAGI SIGNAL NAK BALIK MALAYSIA TEMBELANG SIAPA YG TERSEPAI...

Di Amerika jholow tidak didakwa setelah bersetuju membayar pampasan kepada DOJ..

Sudah tentu jho low akan balik ke Malaysia JUGA pada Masa yg tepat, tempat yang betul Dan bercakap perkara betul...

Jho Low says 'looks forward' to returning to Malaysia, but...: Breaking his long silence, Jho Low tells Singapore paper how his ties with Saudi royals benefited Malaysia including in allocation of the haj quota.

5 comments:

  1. By now we know who are pissing in their pants

    ReplyDelete
  2. Sape yg rancang?...tentulah madey...bapak jho lo larry lo kawan baik madey...

    Madey kata jho lo dilindongi disebuah negara tapi tak mau cakap negara mana.....malaysia akan kalah perang jika tangkap jho lo...cerita dongeng...

    Jo lo bayar pampasan...malaysia dapat ape?..

    Hamid yg pening...jho lo seronok kebas bilion2...

    Kalau jho lo balik adakah dia didakwa?...jho lo kata dia tak akan dibicarakan dgn adil...

    Bukti najib mencuri ada pada jho lo kerana dikatakan mereka berpakat...

    Tiba2 kluar cerita Bersatu nak bergabong dgn umno...najib dan zahid akan bebas?...Wayang belaka...

    ReplyDelete
  3. So? Patut lama dh blk. Nak balik, belum balik lagipun. Bising je lebih. Memang rakyar Malaysia tunggu. Bukan hanya pendakwa, pihak pembelaan juga tak sabar tunggu kepulangan manusia berbadan seladang dan bermuka beruang ni. Wellcome back JL!

    ReplyDelete
  4. Macam2 aji umno dah cipta.....

    Aji umNo Motto;
    Aji Jo Teck Lo.

    Ibadat Haji & Umrah pun dijadikan umpan untuk rasuah.

    ReplyDelete
  5. Flash Back (Fact and factual indeed)

    Anwar Ibrahim pengikut JESUIT
    Lokasi : Strawberry Cafe, PJ New Town

    Acara : Sidang media oleh Yuktes Vijay

    Tarikh : 2/1/2014



    Anwar Ibrahim adalah pengikut JESUIT ... itu lah dakwaan Yuktes Vijay... Anwar Ibrahim hanya berlakun solat di masjid ketika bersama umat Islam yang lain (bertakiyah ala ala Syiah) kerana itu yang digalakan dalam gerakan JESUIT ... ini adalah dakwaan serius oleh seorang kafir yang mengaku kenal rapat dengan Anwar..
    kalau tak benar cepat cepat lah ambil tindakan undang undang...

    FB entry - https://www.facebook.com/minaq.jinggo/posts/10152116785014663?notif_t=like

    ReplyDelete