Saturday, February 22, 2020

AGAK TIDAK WARAS JIKA ADA SESIAPA JANGKAKAN TUN AKAN PECAT THOMAS..

Malah dijangka kontrak Thomas akan disambung sehingga kes Najib selesai..


12 comments:

  1. Teruskanlah. Awak pemerintah maka awak boleh buat apa awak suka. Takde masalah awak terus membodohkan rakyat, menganjing rakyat malah kalau nak terus kencing rakyatpun takpe. Adat pihak yang menang. Hak awaklah nak buat apa yang awak rasa patut dan awak rasa boleh memuaskan nafsu serakah awak. Pembangkang? Berkokoklah sampai terkeluar anak tekak, ada awak peduli? Its ok beb, sehingga sampai masanya nanti tak cukup tanah awak nk menanggung beban hutang kpd rakyat. Rakyat sedang berkira², dan jgn pernah fikir hanya awak shj yg boleh berkira-kira.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap dari sudut diri awak saja. Jangan libatkan rakyat.

      Delete
  2. Sehingga kes najib selesai? Mana satu lebih awal agaknya. Kes najib selesai atau pru15 selesai. Andai selepas pru15, ada jaminan ke ph masih kerajaan dan siapa nak jamin tommy thomas masih AG? Mungkin juga AG pertama yang bersara di dalam penjara. So, takde masalah jika kontrak AG disambung lg sbb rakyat nak sgt tengok kesudahan kpd AG ini yg sedang menggali kubur sendiri.

    ReplyDelete
  3. Bebas ada makna tu..lebih baik sokong petisyen atok letak jawatan atau bubar parliment jaa..

    ReplyDelete
  4. KD

    LTTE masih kumpulan pengganas, Tommy Thomas tiada kuasa campur urusan KDN, kata Muhyiddin

    I hope some development after above statement by Muhyiddin. There are many other case almost similar to the above. That lady who was jailed for having IS books. Islamic militants now jailed etc etc.

    If not handled properly may lead to other problems for the government. And that is not good for the country.

    Let us wait and see for further development, if any.

    ReplyDelete
  5. Betul Tun tak akan pecat Thomas....kerana Tun perlukan kebodohan si budak Thomas ni...
    Tengok ajerlah kes Najib, tunggang langgang....saksi kantoi..
    Alasan bodoh dan macam orang yg memang cetek ilmu atau sudah dibeli

    ReplyDelete
    Replies
    1. it is not for you and me to make judgement
      for the case is ongoing yet to be completed
      it is subjective depend who made the comment
      time will tell who is wronged and or righted

      Delete
  6. Ini pendapat saja..pendapat org kerdia mcm kami..komen pun banyak yg tk disiar..kalau siar pun..masa kd tengah berangin dgn kera jaan..

    Rakyat gelisah..kera jaan ni sebenarnya rules the law ke rules the anak tekak..tk selera muntah..selera telan..
    Adakan kerajaan dijalankan atas arahan pm atau dalam kerajaan tu ada pm2 yg lain..masing2 berlomba2 menyelamatkan kroni masing2. melepaskan tekak masing..mengikut selera tekak masing2..umpama dua tiga orang menghadap hidangan..masing2 mencapai apa yg dia mahu makan tampa ada yg melarang..makan la..bersaing laa..yg tukang tengok witers..

    ReplyDelete
    Replies
    1. patutpun KD block, merapu takde fakta lagi ke laut.. pi buka blog sendiri lah, sendiri komen

      Delete
  7. Only Malay Solidatary could remove curent AG.

    I am, with full optimism & confidence, Tun M always has plan and avenues under his sleeve.

    Hidup Tun Mahathir.....!!

    ReplyDelete
  8. Enon Kejora Saroja menyenyeh bukan2.....

    "kes Najib, tunggang langgang....saksi kantoi..".


    My Response:
    Najib bertambah bengong & jatuh air muka - semalam dia kena usir bulat2 oleh Tuan Hakim di mahkamah.

    Hiìiiì, malunyer dia.........!!

    ReplyDelete
  9. Tajuk sdr KD sendiri mengakui terdapat perkara lain yang perlu diambil pertimbangan oleh Tun kalau dia mahu menamatkan kontrak TT sbg AG.

    Itu menunjukkan perkara ini bukan semudah hitam dan putih. Ada tempat kelabu, dan ada tempat yang wujud pertindihan di antara keduanya.

    Seperti yang selalu saya katakan, Tun adalah seorang ahli hikmah yang diberi ilham untuk mengetahui apakah perkara yang betul untuk dilakukan.

    Kalau mahu dikatakan Tun takut kalah itu langsung tak masuk akal, kerana rekod pertembungannya menunjukkan Tun malah pernah bertembung dengan Ketua Hakim Negara dan Tun tetap muncul pemenang.

    Kalau Tun kalah siapa yang kalah sebenarnya? Adakah dirinya atau parti PPBM yang dipimpinnya atau kerajaan PH yang ia terajui?

    Jawapanya tidak. Kalau Tun kalah, yang akan kalah adalah bangsa Mim, umat Mim, negara Mim dan bahkan makhluk bernama Mim.

    Saya mempunyai keyakinan penuh dengan keputusan Tun dan bahawa keputusan itu adalah keputusan yang betul mengambil kira kesemua faktor-faktor yang relevan untuk diambil kira.

    Sekiranya Tun memutuskan untuk tidak berbuat apa-apa, maka itulah keputusan yang betul pada masa tersebut.

    *jalanterusbersamaTun

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete