Sunday, February 16, 2020

ALHAMDULILLAH. MAHATHIR HEPI²SAHAJA..


https://dialograkyat.blogspot.com/2020/02/video-viral-dr-m-berjoget-dengan-marina.html

8 comments:

  1. kikiki komen judi pun siar jugak


    kikikiki...

    ReplyDelete
  2. Takkan madey nak sedih plak..
    Madey aksesais body dgn menari...

    Masa yg berbaki seblm wisel ditiup kena heppi2 lah...

    ReplyDelete
  3. Madey heppi2....duit dah banyak..penyokong2 yg sugul... Poket hampir kering akhir bulan..

    ReplyDelete
  4. Aku turut hepi jika komen juga hepi²..
    No tensi²
    Simpan sikit lah busuk hari, hasad dengki dan pra sangka buruk..

    Hepi²dan
    Kikikikiki

    ReplyDelete
  5. Tak sangka bila dh umur 94 tahun baru tahu tun madey ada bakat meronggeng. Bravo pm kita! Bravo malaysia baru! Semua rakyat hepi! Jgn salah urat pinggang sudah.

    ReplyDelete
  6. Hepi hepi kiki kiki
    Dari dulu busuk berdaki
    Dengan Mahathir terlalu dengki
    Yang mengutuk rupanya donkey!

    Kiki kiki ingat dah mati
    Dengki Mahathir tak pernah berhenti
    Sebab fulus hilang di peti
    Dulu beriani sekarang roti!

    Kiki kiki memang sebati
    Adap sopan memang tak reti
    Baru bertatih bergoyang titi
    Dengan Mahathir nak busuk hati!

    Cucu cuba nak lawan atok
    Atok kuis kepala terhantuk
    Sekali tempeleng berdarah batuk
    Nak sangat ke atok ketuk?

    Kiki menyorok di dalam sarang
    guna Anon apa barang
    Setiap hari atok di serang
    Nasib atok taknak garang..

    Jika atok macam Klepto
    Jangan cuba nak bagi kotor
    Tangan bergari dok beratur
    Terus simpan dalam store!

    Tapi atok sikit tak sakit
    Macam anjing menyalak bukit
    Perangai hapak, busuk dan lekit
    Dengan atok nak cari penyakit!

    Kiki hanya pencacai klepto
    Tun Mahathir seorang doktor
    Nasib baik bukan diktator
    Jika tak..kiki ke store!

    Mahathir resign kiki percaya
    Semalaman ekonomi boleh berjaya belanja mewah rakyat berdaya
    Dedak kiki semakin bergaya..

    Kiki kini terasa sugul
    Hendak cepat Mahathir gol
    Mahathir tetap PM yg unggul
    Kiki yg kering umpama tunggul!






    ReplyDelete
  7. Dia seorang yang tidak merasa takut dan tidak pula dukacita.

    Dia tidak terdesak mahu merasai sesuatu dan tidak juga terdesak tidak mahu merasai sesuatu. Dia hanya follow the flow dan flow nampak jelas sentiasa berpihak kepadanya.

    Dia tidak meroyan kerana keciciraan sesuatu yang sedang dikendong dan tidak meroyan juga kerana masih mengejar sesuatu yang masih tak dapat-dapat.

    Cita-citanya semasa kecil adalah untuk menjadi seorang kerani, tetapi Allah takdikrkan dia menjadi Perdana Menteri selama lebih dua dekad.

    Kemudian dia telah bersara dengan kepercayaan bahawa dia takkan kembali lagi ke persada, tetapi Allah takdirkan dia kembali daripada persaraannya bukan setakat ke persada bahkan ke perdana.

    Dia hepi-hepi sebab dia mempunyai keyakinan yang dia tidak akan mati meroyan kehilangan sesuatu dan tidak pula akan mati meroyan tidak mendapat sesuatu.

    Itulah Tun Mahathir. Perdana Menteri Malaysia selama dua dekad. Menjadi Perdana Menteri Malaysia dua kali, di bawah dua pasukan pada dua abad yang berbeza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus punya gosok. Kalau darah tun madey tak lancar lagi tak tau nk kata apa. Gosok lagi dan lagi dan lagi...

      Delete