Wednesday, February 26, 2020

BERSATU WAJAR TIDAK MENYERTAI PH

Atau bubarkan sahaja dan MP Dan ADUN sertai parti lain secara individu atau bebas...

Lokman yang bukan MP pun masih boleh hidup..

9 comments:

  1. Sehingga Jam 3.30 ptg ini...

    Maklumat terkini, Pejabat Perdana Menteri sedang dikosongkan utk persediaan menerima Perdana Menteri baru...

    Insyaallah, pengumuman rasmi sedikit masa lagi...

    ReplyDelete
  2. YB Perdana Menteri sudah bersuara, dia bekerja UNTUK NEGARA bukan Party. Semua MP yg bertemu dia, bekerja untuk PARTY bukan untuk negara. Dia nak tahu, betulkah mereka sokong dia sebab itu dia mengambil keputusan berhenti.

    ReplyDelete
  3. Nampak si Khalid samad ini cakap sombong.. PH pula semakin bongkak yakin boleh ujud kerajaan dgn 92 kerusi iaitu kerajaan minoriti.. Tapi boleh tahan lama ka? dgn Anuar pula seorang pemimpin lemah dan lembab otak hanya setakat cakap ja...

    Try tengok buat PRU 15 skrg rasa PH boleh menang.. Aku rasa Permatang Pauh pun belum tentu Anuar ini boleh bertahan.. Keadaan dah byk berubah nama Anuar pada mata orang melayu semakin pudar.. Aku rasa kalau Najib dan 6 jahaman dlm UMNO masuk penjara lagi mampus PH.. PKR sukar la sebab majoriti pemimpin PKR skrg ada lah bukan melayu semakin hari ramai pemimpin melayu yg ada nama dlm PKR sah meninggal kan PKR..

    Tunggu dan lihat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuar dpt 92 undi, tetapi 130 tidak menyokong dia sebagai PM. P parlimen utk undi percaya, buang masa sahaja.Pilihan terbaik, snap election. Biar rakyat menentukan .

      Delete
  4. Dia yg lari sendiri..bukan disuruh lariato diceraikan....jadi tak perlu terhegeh2 nak rujuk balik..

    Lagi pon azmin nak masuk Bersatu...Bersatu tambah kuat..

    Katanye TDM sokong anwar..mungkin kaciwa umno pas batal SD...

    Kalo nak sokong kenape tak serah kuasa selepas mesyuarat majlis presiden...tak lah susahkan Agong..

    Tapi mungkin tDM bantu dapatkan sokongan Gps dan warisan...jadi mukeriz wajar diberikan tempat...

    Bersatu takkan dipedulikan lagi oleh TDM....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berangan lebig awak ni.Shagiee Afdal yg patutnya jumpa Tun, tak datang. Jadi macam mana Tun nak dapatkan sokongan dia...?

      Delete
  5. atau semua yang sokong tun keluar parti ... jadi blok bebas yang menyokong tun.. sebab selagi dalam parti mereka terikat dengan prinsip dalam parti dan pimpinan tertinggi.. mereka yang masih bersama parti politik boleh jadi pembangkang untuk semak dan imbang..

    ReplyDelete
  6. Faizal azumu kena serah mb kpd umno..mb johor pon kena serah kpd umno.

    Mb kedah bergoyang selepas mukerix tpm..KM melaka bergoyang..

    Mb2 dan exco baik masuk pkr...

    ReplyDelete
  7. KD.....Bersatu kita Teguh....BERCERAI....apa lagi kita kahwin lain le.....

    ReplyDelete