Wednesday, February 26, 2020

BILA BUDAK MENTAH BODOH SOMBONG MEMANG PARTI AKAN BERMASALAH..

https://dialograkyat.blogspot.com/2020/02/armada-tolak-kerjasama-dengan-umno-syed.html

Patutnya Diam Dan jadi pemerhati sepak terajang politic senior politician..

19 comments:

  1. Saya sokong kenyataan 'budak mentah'.

    Kepada 'budak mentah' dan budak-budak mentah yang lain, jangan takut dan jangan gentar, hanya jalan terus bersama Tun. Kemenangan yang gemilang berada di hadapan.

    Lupakan UmNO, PAS, PKR, PAN dan semuanya. Hanya letakkan kepercayaan ke atas batang tubuh Tun dan bahawasaya orang yang benar pasti akan diberikan kemenangan mutlak apabila pertempuran berada di final.

    In shaa Allah Tun dan PPBM akan muncul pemenang tanpa Pakatan Harapan dan tanpa Perikatan Nasional.

    #jalanterusbersamaTun

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertenang KD..Betul kata John Doe...Tun tahu apa dia buat..

      Delete
  2. Jendole dgn atok ideologi sama..keras hati..sombong..takabur..Allah marah orang takabur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak yop, nampaknya awak pun lebih sayang 6 jahnam darpada umno, agama dan bangsa. Mengata dulang, paku serpih

      Delete
    2. Saya tk sayang 6 jahanam..kalau salah bawa ke pengadilan..saya tk sebut pun sokong mereka.sy pernah cakap..kalu najib nk kedalam..saya peduli apa..biar mahkamah tentukan..cuma atok boleh saja bergabung dgn MN..muhyidin dan mukhris telah membuka jalan..atuk pulak patah balik kebelakang berkiblatkan DAP..
      Saya pernak cakap..sesiapa sekali yg bergabung dgn dap..tetap saya tentang walau pun najib dn sebagainya..sebb dap ni tinggal rambut saja yg lurus..yg lain semua berkait..bengkok.dikepalai kit siang

      Delete
  3. Apa menyebabkan Mahathir maupun Anwar tidak cukup undi adalah kerana perbalahan sesama sendiri. Padan muka. Dan kerajaan PH yang lenyap itu boleh dibangunkan kembali sekiranya Anwar dan Mahathir sedia untuk duduk bersama. Trims.
    Posted by mohd sayuti omar at 8:25:00 PM

    ReplyDelete
  4. UMNO lebih sayang Najib, Zahid dan mereka mereka yang tercemar dari bangsa. Memang wajar Tun tolak
    kerjasama dengan kabilah itu.

    ReplyDelete
  5. Saya juga sokong budak mentah. Budak mentah tahu harga diri. Islam melarang orang mencuri, apatah lagi merompak harta rakyat. Budak mentah mendapat didikan yg betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak mentah tu pun pandai menipu macam dalam Filem P.Ramli...

      apa taknye...hari tu kejap tampal koyok sebelah kanan ..kejap lagi tampal belah kiri...keluar kereta ...kaki ok je tak sakit...lepas jumpa Reprter...terkhincit kaki macam lepas kena gigit anjng gila...

      Delete
  6. Di dalam umno mereka sedang dlm PROSES mahkamah..
    Apakah mahkamah tidak boleh dipercayai?
    Rule of laws sudah bubar?

    Di PKR Ada banduan dan seorang dilepaskan mahkamah walaupun sudah dihukum sebelum ini..

    Di DAP Lim Guan eng dibebaskan sedangkan kes yg sama khir Toyo di penjara.

    Kes rogol exco perak APA cerita?

    Bebas penyokong LTTE ok sahaja?

    Budak mentah boleh pula kerjasama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak mentak tak kerjadama dgn PH dan umno. Sokongannya kpd Tun tidak berbelah bagi. Kenapa awak tak kutuk umno kerana lebih sayang 6 jahnam dpd agama dan bangsa Melayu....????

      Delete
    2. Bukan berkerjasama KD.. Tun beri contoh itulah yg akan terjadi bila orang Melayu hilang kuasa politik... Budak mentah tu taat menurut perintah..

      Delete
  7. Cik minah, dah bertahun saya kutuk umno Dan najib..

    Bertahun JUGA terima Anwar Dan dap

    Tetapi dalam Masa tertentu, ambil mudarat kecil dari mudarat besar.

    6 sudah dihadap KE MAHKAMAH, usaha terbaik..

    Awak nak ambik tugas Allah pula, menghukum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik..ni salah satu saya sokong kd..walau pun sebelum2 ni saya bangkang...yg benar dan yg baik utk agama dan bangsa..harus lah kita sokong..
      Bukan nya kita nk lantik zahid jadi pm..kan ke MN menyokong atok sebagai PM..kenapa atok pulak tarik hand brake..takut kan nuar ka...bincang elok2..bukan nk menegakkan ego..

      Delete
    2. Sekarang lah peluang atok..dengan anwar mula melawan arus..bagi juga alasan nuar mukir janji..MN pulak tidak meletak calon..
      Apa lagi atok mau..
      Atok sila jangan ikut telekan jendol..itu membawa kehancuran..yg di kendong tak dapat..yg didalam mulut berterabur..

      Delete
  8. Budak mentah ni sebijak Nujum Pak Belalang.

    ReplyDelete
  9. Sudah2 la gaduh sesama sendiri. Kukuhkan saf..
    Dengan izin Allah sesiapa pun yg berada dijalan yg lurus akn beroleh kemenangan.

    ReplyDelete