Friday, February 7, 2020

INSYAALAH PAS AKAN DIDIK UMNO DESIGN BY MAHATHIR..

Coronavirus rasuah..
Coronavirus lokman..
Makin beransur pulih..

Tindakan lokman di perangkap Dua version dokumen atas meja menyebabkan Zahid hilang maruah Dan lokman diterajang..

Lokman memang menempah jalan keluar bagi membolehkannya bergerak bersama team desak Tun undur.

Http://malaysiagazette.com/2020/02/07/ahli-mt-lain-kunci-mulut-zahid-juga-tidak-temui-media/

13 comments:

  1. hahahahaha

    Betul betul Betul

    ReplyDelete
  2. My wish:

    1. To see Mahathir's Bersatu, Azmin's PKR (not Anwar's PKR), Mat Sabu's Amanah, Mat Hassan's Umno (not Zahid/Najib/Nazri and the likes), Joe's PBB, Shafie's Warisan and Hadi's PAS having an indepth and serious discussion on the future of the Malays and/or Bumiputera and the Muslims in Malaysia.

    2. To see the Malays and the Muslims have sufficient professionals in all areas of STEM, real religious teachers (not purely just graduates of AlAzhar, Madinah or the likes) who understand the realities of this competitive world based on facts and truths. Ensure our education system is not ruined by unnecessary religious rituals that may impede progression.

    3. To have strong human resources that can talk on level terms with other races and or faiths.

    4. To be fair to all races as per guided by the true teachings of the AlQuran and or true hadiths (not just any hadith sahih determined at the pleasure of pseudo ulamas).

    5. To be as free as possible from abuse of power, thieving actions and or corruptions (we have past examples and experiences to guide us)

    6. Live harmoniously with active participations by the King (not political/racial/religious issues) who should all the while be guided by the constitution. (Avoid character of that stupid boy down in the south...wink...wink)

    ReplyDelete
  3. Now MTUs know LOKMAN ADAM is a MOLE planted by Anwar. No doubt at all. With heavy funding by ANWAR and DAP, some MTUs may have been bought over....hahahaha

    ReplyDelete
  4. Orang macam lokman bahaya. Duri dalam daging. Sepatutnya bawa bincang secara dalaman. Jika pandangan diterima, oklah. Jika tak diterima, maka berlapang dada. Orang seperti ini juga boleh membahayakan negara. Rahsia negara boleh terbongkar, dan ada potensi jadi ajen asing.

    ReplyDelete
  5. "Tindakan lokman di perangkap Dua version dokumen atas meja menyebabkan Zahid hilang maruah Dan lokman diterajang.."

    Saya pernah berkata bahawa UmNO yang telah tersungkur di PRU14 kini hanya melalui tempoh akhir hayatnya sebelum ia benar-benar lenyap sama sekali dan bahawa pada akhirnya orang-orang Melayu hanya memiliki satu jemaah tunggal sahaja yang menaungi seluruh bangsanya iaitulah jemaah PPBM.

    Pemecatan LObaKMAN oleh UmNO yang diketuai Wak Jahid adalah ibarat satu tikaman berhadapan ke atas Jibby. LObaKMAN bahkan dengan beraninya berkata bahawa dia akan kembali menjadi ahli UmNO selepas Jibby kembali menjadi Presiden parti ini.

    Nampaknya perang di dalam UmNO telah bermula dan ia malahan lebih messy daripada perang di dalam PKR hari ini.

    Perang di dalam PKR adalah di antara kem Anwar dan kem Azmin, dan serangan ke atas Zuraida adalah disebabkan Zuraida berada di dalam kem Azmin. Perang ini sedang membawa PKR ke arah kehancuran disebabkan kedua-dua pasukan kelihatan mempunyai kekuatan yang seimbang di mana tiada satu pasukan yang dilihat berkeupayaan untuk menewaskan pasukan lawan tanpa menyebabkan PKR turut binasa.

    Di dalam UmNO, dahulunya ia kelihatan pertembungan di antara dua kem iaitu di antara Najib dan Mat Hassan di mana Zahid dan LObaKMAN dilihat berada di dalam kem Najib.

    Mat Hassan yang diketuai tiada kekuatan yang cukup untuk menewaskan Zahid dan dilihat hanya memberi laluan mudah kepada Zahid untuk kembali memegang kuasa sebagai Presiden walaupun ketika Zahid dihimpit kontroversi puluhan pertuduhan mahkamah ke atasnya dilihat tidak akan mampu membawa UmNO ke arah Perang Besar sebagaimana yang berlaku di dalam PKR hari ini.

    Kini dengan pemecatan LObaKMAN oleh Zahid, Zahid sedang memberikan mesej yang terang kepada Jibby bahawa 'I am the current boss and dont mess with me".

    Di atas kapastinya sebagai Presiden UmNO semasa, kekuatan Zahid tidak boleh dinafikan oleh kem Najib. Zahid juga memiliki sokongan yang kuat dan di atas sokongan itulah dia menang perebutan jawatan Presiden.

    Di dalam masa yang sama Zahid juga tidak boleh menafikan bahawa sekalipun Jibby bukan lagi Presiden tetapi Jibby masih memiliki kekuatan tersendiri di kalangan orang-orang UmNO dan masih dianggap sebagai 'the real bossku' di dalam UmNO.

    Dengan pemecatan LObaKMAN, kini Perang Besar di dalam UmNO telah bermula. Walau siapapun yang menang, UmNO akan binasa.

    Perang demi perang di antara dan sesama jemaah bangsa Melayu, akhirnya akan membawa kepada Perang Besar di antara dua pasukan terbesar bangsa Melayu iaitulah pasukan Tun Mahathir dan pasukan-pasukan lawan Tun Mahathir, demi merebut kekuasaan ke atas Putrajaya yang nama lamanya sendiri pun adalah 'Prang Besar'.

    Apabila Perang Besar ini berlaku, maka keputusannya akan memberikan jawapan muktamad dan membongkar satu rahsia hikmah mengapakah Tun Mahathir tidak pernah tewas di dalam mana-mana pertempuran pun yang ia ketuai sebelum itu. Iaitulah supaya apabila dia dan pasukannya menang mutlak di klimaks, tiada sesiapa lagi yang dapat mempersoalkan justifikasi mengapakah pasukannya yang dipilih untuk diberikan kemenangan mutlak dan panji jemaah mereka menjadi panji tunggal yang menaungi seluruh bangsa Melayu.

    Penentang-penentang dan pembenci-pembenci Tun walau di dalam kem mana pun mereka berada bakal kehilangan alasan apabila ditewaskan.

    Pasukan Tun Mahathir adalah pasukan yang bakal diberi hak untuk menyebut 'checkmate' sekaligus menewaskan kesemua pasukan-pasukan lawan.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penjelasan :-

      Adakah Zahid akan bertembung dengan Najib? Wallahu a'lam, mungkin ya mungkin tidak. Ia hanyalah ranting.

      Pokok telahannya kekal sama dan tak berubah, iaitulah UmNO akan lenyap apabila sampai masanya dan apa yang berlaku di antara tempoh ia kehilangan kuasa dan ia lenyap akan memberi justifikasi untuk ia dilenyapkan pada hari ia benar-benar dilenyapkan.

      Wallahu a'lam.

      Delete
  6. Tambahan :-

    Kesimpulannya, untuk mengetahui di kem manakah seseorang penyokong UmNO berada hari ini menjadi begitu mudah sekali. LObaKMAN adalah kayu ukurnya.

    Mana-mana penyokong UmNO yang dilihat menyokong pemecatan LObaKMAN bolehlah dianggap sebagai penyokong Zahid.

    Mana-mana penyokong UmNO yang dilihat menentang pemecatan LObaKMAN atau menentang Zahid kerana memecat LObaKMAN bolehlah dianggap sebagai penyokong Najib.

    Apabila LobAKMAN dijadikan kayu ukur siapa yang menyokong siapa di dalam UmNO, maka ia menjadikan UmNO sendiri sebuah parti politik bertaraf lobak dan lalok.

    Sekiranya liwat menjadi kayu ukur perang besar di dalam PKR, kini lobak (dedak) dan lalok (hilang waras) pula bakal menjadi kayu ukur perang besar di dalam UmNO.

    Benarlah seperti pengakuan Tun Mahathir bahawa beliau memang pernah menasihati Zahid supaya bubarkan saja UmNO kerana UmNO sudah hilang ruh perjuangan dan hanya tinggal jasad yang menjadi bebanan kepada perpaduan hakiki bangsa Melayu.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcmmna kau tahu hilang ruh? Kau nmpk Tuhan mencabut ruh umno ke? Silap haribulan kau dn parti kesayangan kau tu yg kehilangan ruh.

      Delete
  7. Apa yg ingin saya sampaikan di sini disebalik kerajaan pintu belakang ialah betapa tololnya pemimpin² umno. Mudah sgt masuk jerat tun madey. Bnyk kali dh pemimpin² umno sebut tun madey adalah seorang pemain politik yg sgt licik. Pandai sebut tapi gagal berganda untuk hadam. Tun madey berjaya mainkan umno. Pemimpin umno berbalah, presiden, naib presiden dan lain² pemimpin umno dikutuk kaw² melalui media sosial hasil termakan racun tun madey. Akhirnya hulubalang umno yg konsisten membela umno dipecat. Tolol tahap tetinggi. Kenapa pemimpin utama ph yg terdiri dpd dap, pkr dan pan tak respon walaupun dengar bahawa tun madey ingin mengkhianati mereka? Inilah projek mereka untuk mendajal muafakat nasional. Mereka takut kemaraan muafakat nasional akan mengalahkan ph dlm pru15 kelak. Kini umno dh goyang. Yg dulu anti tun madey tiba² berubah kiblat konon untuk kemaslahatan umat melayu. Bohong aje tu. Pemimpin² umno ni kemaruk nk jadi kerajaan semula walau belum 2 tahun jd pembangkang. Gila bayang barangkali. Baru kena jentik sikit dh berantakan. Betullah apa orang kata: sibodoh makanan sicerdik.

    ReplyDelete
  8. Akhirnya Memerang dah kena hambat
    Berlari dia ke bos lama
    Hati menangis siapa nak ubat
    Sedikit hari Abam terima..

    Memeranglah spesis pengkhianat Melayu
    Tak ada jasa bangsa negara
    Konon ribut tetapi bayu
    Menjerit melolong tak ubah kera..

    Melayu mufakat dia yang bising
    Badan gemok akal tak panjang
    Dengan Mahathir nak tunjuk samseng
    Parti sendiri sudah terajang!

    Tun berbaik dah seribu rahmat
    Ini permulaan penyatuan semula
    Yang menentang rasa tak selamat
    Meroyan sudah separuh gila!

    Tuduh Tun tunduk kat Roket
    Nak kuatkan bangsa pulak ditentang
    Yang gila jawatan sudah terjongkit
    Terjadi mufakat mata pun buntang!

    Tun dah setuju baik teruskan
    Kata tak mahu Roket perintah
    Pedulikan penentang mengutuk sakan
    Biar meroyan,biar melatah!

    Umno dah tendang eloklah tu
    Parti Abam boleh terima
    Daripada melolong serupa hantu
    Adulah nasib pada bos lama..

    Welcome Memerang team Langgar Tun
    Teruskan usaha mengeluar sampah
    Diterajang sebab tak sopan santun
    Nak tanya sikit, siapa yg upah??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. Terbaik bro Fan Tun.

      Ayat last tu tak leh tahan. Hahaha..

      Delete