Monday, February 17, 2020

ISU PM8 LAGI LE SERABUT

Mahathir Tanpa ISU rasuah, penyalahgunaan kuasa,  Tanpa skandal, Tanpa ISU liwat, ISU video....

Pun siang malam kena fitnah dengan puak Dan penyokong² penyamun, penyangak, peliwat dan lanun.

Jika dicalonkan calon PM8????
Calon yang banyak ISU sebelum, semasa Dan Akan datang..
Calon yang AKAN menjadi alat tunggangan sesetengah pihak..
Calon yang bengis baran melayan wartawan..
Calon lain yang ditanya lain yang dijawab..

Bila Masa agaknya ekonomi nak mencanak Naik Dan ringgit kukuh?
Bila Masa harga petrol Dan Kos sara hidup akan jatuh merudum?

Up to you gais.

15 comments:

  1. Asal bukan anwai ibrahim.

    Pick and choose others or status quo remains

    ReplyDelete
  2. Itu la kluangman.. Kadang x2 saya mungkin melayu yg mau sgt si sodomi guna kepala lutut ka atau otak utk fikir.. Kalau bukan melayu saya tak kisah sgt sebab mereka tahu Anuar seorang manusia bukan pemimpin (sebab dia takda karektor hanya guna Air liur utk menarik minat org) yg mudah diguna dgn hanya beri apa dia nak iaitu jawatan dan biarkan dia puaskan nafsu hidup dgn budak jantan yg gebu... Itu saja tapi kita yg beriman dgn Islam wajib tolak pemimpin begini yg sehingga hari ini tak pernah bertaubat masih ada isu dgn kes anak ikan jantan.

    Malaysia tidak akan progress dgn pemimpin boneka dan bernafsu songsang.. cuma yg maju hanya kaum yg pandai mengkudakan Anuar. Saya bukan seorang rasist tapi saya tak suka orang melayu di perbodohkan yg untung orang lain.. Saya bukan anti agama lain tapi saya tak suka Islam akhir nya di sama taraf dgn agama lain hanya tinggal nama sebagai agama resmi.. Untuk elak semua ini Malaysia tak perlu pemimpin lemah dan bernafsu buas seperti Anuar Bin Ibrahim atau Brader Anuar Bin Ibrahim (BABI) utk memimpin Malaysia.

    KERANA ANUAR BIN IBRAHIM SEORANG PEMIMPIN LEMAH YG PARTI SENDIRI PUN TAK BOLEH DIJAGA ASYIK BERKONFLIK APATAH LAGI NAK JAGA NEGARA.. SAYA TAKUT MALAYSIA SENTIASA AKAN DI BLACK MAIL OLEH ANASIR LUAR DAN TOKWKEY CINA YG KAYA DLM NEGARA.

    wallah huak'lam.. T kasih.

    ReplyDelete
  3. Sapa kata madet takde isu salah guna kuasa .tk payah cerita ramai org tahu , yg jilat licin mcm kamu saja kata madet bersih.kalau dia berani berdepan serah jawatan atau bubar parlimen . Kita tgk dia nk masok mahkamah atau dak . Jilat sikit2 dh kd , bagi org lain tumpang jilat sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai..berpuluh tahun Tun no jawatan no kuasa..lawan Najib pun bertahun tahun..Ada kes?

      Ulang le fitnah bodoh tu

      Delete
    2. Fitnah sama berulang ulang. Sama ada semasa semasa beliau tiada kuasa dn ada kuasa.
      Tapi dakwa nya tidak
      Air laut pun ada pasang surut
      Tapi rupanya kebodohan bercampur ketaksuban tidak ada surut

      Delete
  4. Betul tu Tuan KD.. bingai anon 5:34pm tu... dr zaman Tun M jadi PM4, smpai dia dah bersara relax 15 thn, smpai la jadi PM balik utk kali ke-2... haram sekor2 malaun yg tuduh mcm2 tu tak da pun buat report apa, buat RCI kes Forex pun tak jadi apa(ni masa Jibby jadi PM) n kes2 lain pun takde sape yg bertelor nak take action... Cuma yg lebih sadis, masih ramai mangkuk2 bingai mcm anon 5:34pm tu yg menyalak tapi takda telor... kang panggil bodo, tau plak marah... hahahahaha

    ReplyDelete
  5. Dah berpuluh kali aka tanye ape bukti madey difitnah?...

    KD buat pekak takut nak menjawab...kerana bukti yileks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalan bodoh, taknperlu jawapan. Awak tanya, awaklah beri bukti....ngok!!!

      Delete
  6. Mahathir tu bapak penyamun,,anak dia tiga org billionaire, adaka kerana mereka bijak bisness? Ya,,bagi org bongok mcm kd,,tapi bagi kami yg cerdik ni, kerana bapa mereka pm selama 22 tahun. Umno,,tersilap ketana memejam mata terhadap salah laku mahathir kerana nak jaga survival umno juga. Tp umno tidak menjangka, mahathir boleh jilat ludah dan bergabung dgn kafir dap dan geng2 kaki buntot pkr untuk menjatuhkan bn. Kerana apa mahathir nak jatuhkan bn,khususnya najib. Aku tak mahu sebut banyak,,kerana ds najib diantaranya membeli ipp yg selama berpuluh tahun merompak wang rakyat. Siapa pemilik ipp ni,,mereka semua baruwah2 perompak tarbus kroni mahathir. Kd,,hangpa jgn kira apa dgn si bongok ni,,tahi mahathir pyn jika ada peluang, dan akan makan. Tak perlu mahathir suruh pun. Jika mahataik serah jwtn pm kpd al juburi, al juburi dan dap kafir harbi akan korek semula skandal mahataik sampai ke buntot kd. Aku buka tak gheti beradab, tp manusia bongok mcm kd ini, bagi aku padan la dgn bahasa mcmni,,manusia yg bagi aku lebih rendah nilai dari tahi ayam tahi ayam boleh juga buat baja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak aku Tanya, dah repot polis KE belum..

      Delete
    2. Reportlah ke SPRM....dan jangan lupa tunjuk buktinya sekali. AIR LIOR tak pskai dalam mahkamah, mesti bukti prima facia seperti transaksi duit dari Tabung Haji, Petronas atau PNB masuk ke akaun anak-anak Tun atau Tun sendiri macam yg NAJIB buat.

      Duit jalan keliling dunia pun, orang tetap boleh kesan transaksinya.
      Tapi, Kalau buat bisnes melalui pinjaman bank, ini bukan.kesalahan. Perkara biasa dibuat oleh kaum peniaga. Kalau tak bayar hutang bank, bank akan tuntut di mahkamah. Anak-anak Daim pun ada yg diistihar muflis sebab tak mampu bayar hutang bank. Kemampuan berbisnes atauniman, tak boleh diwarisi. Kalau hutang bank langsai dibayar, takda issue nak tuduh apa-apa.

      Delete
    3. Aku setuju madey tanpa ape2 isu..tanpa skandal...

      Bukan madey yg lindongi azmin semburit...Bukan madey yg lindongi kes rasuah rafidah aziz..bukan madey yg fitnah anwar liwat...

      Kalo madey yg lindongi pon bukan satu kesalahan...kerana dia madey..

      Kes forex blm tamat...cuma disenyapkan...kerana dia madey...

      Delete
    4. Kau ni bodoh kali keberapa?.

      Laporan Suruhanjaya Siasatan Diraja telah menyerahkan laporannya ke PDRM..

      Budak Bodoh tolong ambil perhatian..

      PDRM di era Najib telah tutup kes kerana tidak cukup bukti..

      Delete