Wednesday, February 19, 2020

KALAU OTAI SAMPAH PUN ANWAR TAK BOLEH CONTROL..ELOK JANGAN BERANGAN NAK JADI PM


https://malaysiagazette.com/2020/02/19/demonstrasi-tetap-diadakan-walaupun-tak-ramai-otai-reformasi/

Demonstration bukan berasas kepentingan rakyat tidak AKAN KE Mana, ia hanya memberi gambaran salah kepada Anwar.

Malah akan Ada yang YG membuat tanggapan ianya didalangi oleh anwar sendiri???


7 comments:

  1. KD... dalam kenyataan tu otai tua nak mampos reformasi ada sebut.. Mereka akan buat juga reformasi walaupun tidak ramai sertai... Hai tua bangka ini sedar diri nampak nya ingat masih mimpi yg rakyat masih suka.. Ki ki ki sedaq la zaman dah berubah tak akan nak jadi barua sampai mampos.

    Di pahang pula ketua PKR pahang memberi tahu Anuar mampu mengetuai negara pd sidang APEX... Saya nak bagi tau la.. Kalau setakat jadi pak anggok kepala dan kemudian asyik jilat pungkoq atau jubor TRUMP macam Najib pernah buat lebih baik tak payah.. Pergi mampos lagi baik.. Negara tak perlu pemimpin setakat guna Air liur ber rektorik tapi takda otak utk berfikir dan merancang cuma harap pembantu.. Pooorah.

    ReplyDelete
  2. Walaupun Majlis Presiden PH belum bermesyuarat geng reforbasi sudah mahu turun ke jalanraya.

    Petanda jelas bahawa Bang Non seakan sedar keputusan Majlis Presiden PH 21hb ini takkan selari dengan nafsunya.

    Kini reforbasi jalanan terpaksa menjadi taruhannya semula apabila proses keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang dilihat tidak akan menyebelahi nafsunya.

    Sdr KD, kita semua tahu Bang Non adalah dalang sebenar gerakan mahu turun ke jalanraya ini, dan dia hanya berlakon konon-konon ini adalah gerakan sukarela pengikutnya yang tidak mau mengikuti nasihatnya. Apa Bang Non ingat kita bodo.

    2 dekad yang lampau, pada malam hari yang sama selepas Bang Non dipecat daripada menjadi TPM, saya adalah di antara orang-orang yang berada benar-benar di dalam rumahnya (bukan di dalam pagar) dan mendengar segala ucapannya, dan saya tahu orang ini kuat bermuka-muka. Dia yang membakar semangat pengikutnya untuk turun ke jalanraya di dalam perjumpaan tertutup, dan kemudian dia akan berpura-pura di hadapan wartawan dan khalayak konon mereka itu bertindak sendiri tanpa restunya.

    Disclaimer; saya telah dapat berada di dalam rumahnya pada malam adalah semata kerana mahu bertabayyun dan mendengar sendiri daripada mulut Bang Non (ketika itu kami semua memanggilnya sebagai Pak Sheikh) dan bukan kerana percaya terus kepadanya. Selepas bertabayyun, kesimpulan saya ialah Bang Non adalah seorang penipu dan lantas saya memilih untuk kekal bersama Dr M dan UMNO dan tidak mengikut gerakan reformasi seperti orang-orang lain yang begitu mudah diperbodohkan hanya dengan air liur seorang pemidato.

    Dia pernah gagal menggunakan jalanraya untuk ke persada kuasa dan sekiranya dia masih mahu menggunakan taktik yang sama, maka dia hanya akan dipatuk ular yang sama daripada lubang yang sama kali kedua. Bezanya 20 tahun dahulu ular itu masih bertaraf anak-anak dan bisanya masih belum sampai mematikan. Selepas 20 tahun ular yang sama telah dewasa dan patukannya bisa mematikan.

    Daripada jalanraya asal Bang Non dikenali ramai semasa dia masih bergelar siswa. Kepada jalanraya jugalah Bang Non telah kembali selepas dipecat daripada jawatan TPM dan TP UMNO.

    Kini, Bang Non dan geng reforbasi mahu kembali menjadikan jalan raya pula medan untuknya menjadi PM tanpa mengikut proses keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang. Maka kelak apabila Bang Non tewas mutlak tergolek dog di tengah jalan raya di dalam proses kegilannya itu, tiada sesiapa yang boleh dia salahkan melainkan dirinya sendiri.

    Dari jalanraya dia muncul dan dia atas jalanraya lah dia bakal ditenggelamkan.

    Bang Non, reforbis, Tn Budin dan Kejora Bapuk Bodo; JUST BRING IT ON.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soklan aku dlm posting terdahulu bila nak jawab?..

      Delete
    2. Dah jawab, pi la patah balik. Bingung.

      Delete
    3. Tak jawab pon..ko lencong dari soklan....

      Delete
  3. Bro John Doe

    Anwar and his PKR macais and or Reforbasi team could plan anything and everything.

    Ingat Allah restu perbuatan terkutuk dia ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes bro.

      They plan what they plan, let them plan. I have said it many times and let me say it again; I have not an iota of doubt that the convicted sodomist will never be PM no matter what he plans and how hard he tries.

      Saya masih ingat ketika Pak Sheikh melancarkan gerakan reformasi jalanan untuk menjatuhkan kerajaan Dr. M, ayat Al-Quran yang paling gemar dipetikknya di dalam setiap ucapannya ialah ayat 54 surah Ali-Imraan yang berbunyi :-

      وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّه ُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ

      Terjemahan; Mereka merancang dan Allah juga merancang, dan Allah adalah sebaik-baik perancang

      Maksud ayat itu ialah wlaau apapun yang dirancang oleh manusia pada akhirnya rancangan Allah jugalah yang akan berjaya.

      Di dalam tempoh dua puluh tahun sejak kejadian ia dipecat oleh Dr M, segala perancangan si peliwat ini telah menghasilkan keputusan-keputusan seperti berikut:-

      Tun Mahathir ; gagal dijatuhkan melalui gerakan jalanan, kekal sebagai PM sehingga habis penggal pada masa itu dan menang lagi PRU berikutnya. Bergelar PM 2 dekad ketika melepaskan jawatannya sebagai PM-4. Selepas dua dekad dia kembali sebagai PM-7 dan bergelar PM 2 kali, PM 2 pasukan, PM 2 abad.

      Pak Sheikh Anwar; gagal menjatuhkan kerajaan Dr M sebaliknya dipenjarakan dengan penuh keaiban. Selepas ia kemudiannya bebas dia didakwa dan disabitkan sekali lagi kali ini kerana meliwat pembantunya sendiri, dan kejadian berlaku ketika Tun M bukan lagi PM. Bergelar bakal PM selama lebih dua dekad tetapi selepas lebih 2 dekad dan negara berganti 3 orang PM, dia masih lagi bergelar bakal PM dan masih tak dapat menjadi PM.

      Sekiranya dua puluh tahun dahulu Pak Sheikh mahu menjatuhkan Dr M kerana Pak Sheikh mahu menjadi PM, dua tahun dahulu Pak Sheikhlah yang bersetuju untuk Dr M (yang telah pun menjadi Tun M) untuk menjadi PM di dalam persekutuan mereka untuk menjatuhkan Najib Kleptokrat. Pak Sheikh bersetuju Tun menjadi PM bukan disebabkan kasihnya kepada Tun, tetapi semata-mata kerana dia melihat Tun sebagai pintu terakhirnya untuk menjadi PM selepas segala konar baringnya selama 2 dekad gagal menjadikannya PM.

      Dua puluh tahun dahulu dia melancarkan gerakan jalanan untuk menjatuhkan Tun konon di atas alasan Tun mengamalkannya KKN iaitulah Korupsi Kronisme Nepotisme, dua tahun yang lalu orang kanannya sendiri yang mendedahkan bahawa syarat yang diberikannya kepada Tun ialah untuk Tun menjadi PM dan isterinya Dr Wawi menjadi TPM, dan selepas Tun turun, dia akan menjadi PM sedang isterinya kekal TPM. Inilah nepotisme terbesar yang pernah dirancang dan ditawarkan oleh mana-mana ahli politik di dunia, iaitu untuk dirinya menjadi PM dan isterinya pula menjadi TPM.

      Selepas 20 tahun, segala ludahnya kepada Tun M akhirnya terpaksa dijilat dan malah diludah pula ke atas dan jatuh tertepek ke mukanya sendiri.

      Alangkah hebatnya perancangan Allah ke atas Tun M dan ke atas Pak Sheikh. Tidak sukar untuk membaca di antara keduanya siapa yang akan diberikan keagungan dan siapa pula akan ditimpa kehinaan.

      Makanya, kalau Pak Sheikh, para geng reforbasi, blogger Shahbudin dan pengomen Kejora Bapuk Bodo (kini muncul sebagai anon a huruf kecil dan najib bini rosmah) menyangka mereka boleh jatuhkan Tun M melalui rusuhan jalanraya, selepas mereka sedar Pak Sheikh langsung tiada peluang untuk melihat Pak Sheikh menjadi PM melalui proses keluhuran perlembagaan dan kedaulatan undang-undang, maka untuk mereka saya hadiahkan ucapan ini; JUST BRING IT ON.

      Wallahu a'lam.

      Delete