Tuesday, February 25, 2020

KHABAR ANGIN

PM Tun
TPM Anwar

PM Anwar
TPM Muhyiddin

Kau orang OK ke?
Aku tunggu dulu...
Siapa Menteri Kewangan?


Kan dalam tu ramai "pakar kewangan" OKT takkan sorang pun tak layak..



Pilihanraya juga bukan satu jaminan.. 


5 comments:

  1. KD

    PAS and UMNO threat to withdraw support to TDM by way of automatic cancellation of SDs in the event DAP is part of the pact IS all NOTHING BUT A RED HERRING

    ReplyDelete
  2. Pakatan goes for minority government

    PKR n DAP n AMANAH voted for Anwar as PM.

    Hahaha....another RED HERRING

    ReplyDelete
  3. Jangan tanya orang kd..ki ki ki..otoman no 1 tknak..dia dh bersumpah..ko pun..termasuk aku lahh..kalau si alliwati jadi pm..ramai yg tknak..puak2 reporbasi jew terkinja2..
    Kalau jadi..ko,otomam dan jendol bersara ja la dari jadi bloger..

    ReplyDelete
  4. Aku wat kerja mcm biasa la..cok sawit..klu tk hujan menoreh..bukan ada dedak pun..sekadar..semangat kenegaraan..selesai kemelut..mcm biasa ja..yg kenyang..pengampu2 dan yg seangkatan dengan nya..yg penting harga sawit naik balik..kalau menjunam..aku melalak balik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terlalu ringkas berfikir pun payah jugak... Hanya pikir tembolok sendiri tak pikir maslahat agama, bangsa...
      Banyak budak² peel camni, bersepah.. tapi kalau orang tua pikir jugak lagu ni, tak dpt kata apa.
      Makan garam banyak tapi tetap tak rasa masin....

      Delete