Saturday, May 16, 2020

SELEPAS TEBUK ATAP APA PULA FATWA PAS YANG TERBAHARU?



Apabila disebut Kerajaan Kedah Buah Gugur  jangan pula fitnahkan aku yang rekacipta.

Sepertima kerajaan tebuk atap - itu kebijaksanaan Hadi.

12 comments:

  1. persidangan parlimen / pembukaan / tanpa bahas / tutup / kau orang setuju

    baca blog aku / komen tak siar / apa yang nak berbulu !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muyidin sudah masuk kluster bacol..kerana takbyakin dgn sumpah sokongan penyamun dan peniaga agama..

      Cakap depa berubah2..

      Delete
  2. Mukeriz gugur kerana tak mau bersama penyamun....gugur bermaruah..

    Lobai Hadi dan pas tak kisah bersama penyamun hingga sanggup buang dasar perjuangan islam...arak judi zina lgbt riba masih bebas walopon pas sudah ada kuasa....pas sudah tak ada maruah..

    ReplyDelete
  3. Biasa lah KD...

    Hidup ni sekejap di atas sekejap di bawah....kalau hidup mendongak langit itu lah padahnya...

    ReplyDelete
  4. Tk bebulu pun KD...janji ko baca tak siarkan pun tak apa...

    ReplyDelete
  5. Nak tunggu PRU15 lambat sangat kot..

    thefakhirin.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tak siarpun tak apa. Sekurang-kurangnya kau dah baca. Kalau tertegur tu maknanya kau dah terasa. Terasa tu kau taknak kongsi dan anggap peribadi. Cuma dalaman kau kira kuat la, bisa teguran tu kau simpan sendiri dan tak dikongsi. Bravo Mr KD..

    ReplyDelete
  7. Biasa lh tu menteri pas. Org buat baik dibalasnya jahat. Cth jelas ustz ebit lew. Sblm ni ustz ebit buat kat kedah. Xda pun mb ny meroyan. Sokong lh lg pas...takbir.

    ReplyDelete
  8. perbezaan pendapat langsung tak jadi kudis..

    nak sokong penyamun pun itu hak kau, gunalah dalil dunia nak lepaskan diri..tapi masuk liang kubur..dah cerita lain.

    tetapi yg tidak siar sebab tulisan lahanat walaupun kekadang ada isi bagus..

    boleh faham kot

    ReplyDelete
  9. kd semakin sentap akibat tulah dari Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ah, lepas sumpah laknat najib balik rumah main kucing dan makan jajan. Tunggu apa nak jadi. Rupanya kerajaan PH tumbang dgn sendirinya. Lepas satu negeri ke satu negeri ph ikut roboh. Nak panggil apa tu ye. Panggil tulah boleh kot...haha

      Delete