Saturday, July 25, 2020

BEBALAN CAI BERTINGKAT TINGKAT CUKUPLAH BANGANG MASA LALU

MEREKA PENGKIANAT

16 comments:

  1. Replies
    1. Cerita lama tapi penyokong penyamun asyik recycle siang malam seolah macam 1MDB ni fitnah Tun. Siap keluar cerita lagi penyamun nak maafkan Tun ke tidak. Muka tak tau malu.

      Delete
    2. Mmg citer lama tp kebenaran makin terselak dari hari ke hari. Cai je yg sanggup butakan mata

      Delete
    3. Citer lama tapi tetap evergreen. Memecahkan rekod dunia dan membuat Msia terkenal saentero dunia. Takkan daya ingatan terhad hingga lupa. KJ pemimpin UMNO menasehati agar menerima kebenaran dan elak menjadi liabiliti yang amat besar jika menolak kebenaran. Elak lah jadi jembalang belaan perompak. Hidup menjadi mulia dan berkat dengan membawa takwakullah (jujur kerana Allah).

      Delete
  2. kikiki sah bacol... kikiki

    ReplyDelete
  3. Setuju, cite lama, di ulang2 mcm dah jadi dendam kesumat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dendam kesumat terhadap kebatilan adalah lebih mulua dari menjunjung kabatilan. Yang sudah tu sudah lah balik ke pangkal jalan dengan memulikan kebenaran. KJ yang belajar di oxford pon dah sedar ditipu awak yang belajar hanya digerbang sekolah memang liat nak sedar.

      Delete
  4. setakat cakap benda ni tak payah tunggu Hishamudin Rais komen, semua orang pun fikir macam tu, kecuali le si macai tak sudah.

    ReplyDelete
  5. Tajuk pendek - Cai bangang. Kikiki

    ReplyDelete
  6. Ini cerita baru!!!!

    Nampak gaya mayat kita semua kena tanam di jirat cina sebab PAS dah tak nak perjuangkan Ruu355 lagi. Tuan Ibrahim Tuan Man, Naib Presiden PAS yg cakap ni, semasa ditanya reporter. Jadi, jangan marah saya. Saya tak fitnah.

    Maknanya perjuangan PAS dan UMNO semua retorik kosong srmasa jadi PEMBANGKANG. Dah jadi kerajaan, time to enjoy. Sekarang masa untuk berjuang untuk jadi Oengerusi di GLC. Sebab tu PAS & UMNO mintak Tabung Haji diRci. Bukan nak perjuangkan hak pendeposit supaya dapat lebih dividen, tapi mereka nakkan jawatan PENGERUSInya. Ini lubuk duit. Boleh beli Porchea, Lsmborgini , ganti bini baru dan paksinjam tangan mahal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulakan tanam pemimpin Pas dulu sebab dulu dia org yg berapi2 cadangkan siapa x sokong ruu355 tanam jirat cina. Macam la Islam tu hak exlusive diorg.

      Delete
  7. Bossku sangkut. Hahahaha.k buat parti la. Tp parti ada social distancing tau. Klu ada bunga api lg rancak. Kikikki

    ReplyDelete
  8. Cai2 bangang dlm kesedihan smpi muntah sbb bossku akhirnya akan bercuti lama.. Hahahaha..

    ReplyDelete

NILAI RAFIZI ADALAH DIRINYA SENDIRI

Rafizi sudah meletak dirinya selaras Azmin dan kini mula meningkat ke selaras Anwar Dan akhirnya selaras Mahathir.  Rafizi boleh keluar PKR ...