Tuesday, July 28, 2020

HIKMAH TUN LETAK JAWATAN

Aku tak nak komen sangat pasal Najib.

Mahkamah sudah buat keputusan..

Dulu, asyik kata, tungguuu..
sekarangg..garuuuu

Sudah tentu, kutu mati akal untuk kata Tun campurtangan..

Hikmah Tun letak jawatan..
Kaki fitnah kecewa besar.

5 comments:

  1. setuju. memang akan difitnah bahawa mahkamah dan hakim terima wahyu. kes yang terima wahyu bila berhenti di pejabat ag. kena tunggu kerajaan baru, kes mula balik macam kes lge. harap semua kes dibersihkan di mahkamah dengan perbicaraan, bukannya kesilapan teknikal pihak pendakwaan.

    ReplyDelete
  2. 12 tahun. Yahooooooooo.. Cai oh Cai.. Nk dengaq lagu sudirman. - kesian dia.. Kesian dia.. Hehehe

    ReplyDelete
  3. Dua belas tahun hanya untuk salahguna kuasa dan money laundering. Ada dua kes lagi dalam perbicaraan, setiap satu kslau bersalah, tambah lagi 10 tahun! Mampu ke si kepit tu bertahan sampai PRU15 2023....?

    ReplyDelete
  4. Apa pulak tak cuba kaitkan tun. Kan ane ramesh rao dah cakap hakim tu cucu sedara tun? Hehehe. Ni confirm sbb sponsor dah tak masuk la niii

    ReplyDelete
  5. sambungan melayu memang gentlemen. tiada lagi drama cina ala kit siang, tiada lagi drama kantonis ala guan eng, tiada lagi drama keling ala rayer, yang ada hanya drama seorang tua dikaki bukit.

    ReplyDelete

JOHOR WAJAR SAMAN

https://www.thestar.com.my/news/nation/2022/06/26/pakatan-govt-erred-when-it-withdrew-review-bid-on-pulau-batu-puteh-says-johor-mb Keputusan...