Sunday, July 19, 2020

KERAJAAN PINTU ISTANA

Sejak dulu dan tiada kerajaan yang tidak datang dari pintu istana - Demokrasi dan Raja Berpelembagaan.

Cuma kali ini, kerajaan kini menjual 'pintu istana' atas terdesak dan sesak yang tinggi.

Jual ugama, jual bangsa, jual negara sudah terbiasa dan kini jual pintu istana..

Apakah besok kalau korup, kalau tumpas pintu istana akan terpalit sama..

Sangat huduh, apatah lagi kalau yang 'membawanya' penyamun..

7 comments:

  1. Apa dok asyik membebel je dlm beberapa tajuk kebelakangan ini. Betul ke apa yg di tulis tu, ada bukti bertulis ka... jual agama, jual bangsa, jual negara tu.

    ReplyDelete
  2. buktikan dia seorang penyamun.. asyik ratip penyamun pemyamun penyamun..


    alahai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah dibuktikan...tunggu 28 julai untuk keputusan

      Delete
    2. 28 Julai 2020 mahkamah bersidang menentukan....

      Najib BERWANG atau Najib BERUANG....!!

      Delete
  3. Kalau dah penyamun .takkan aku nak pertahankan

    Kalau Mahathir penyamun..kenapa tak seret

    Sebelum ni bukan main..tersembur air liur kau orang nak heret dia kalau PH jatuh

    Ada?

    ReplyDelete
  4. Hahaha betul.kd..cian depa ni..sibuk suh tunjuk bukti penyamun..ada mata letak kat telur..ada otak letak kt lutut..pirahh macai

    ReplyDelete

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...