Friday, July 17, 2020

LANGKAH MUKHRIZ BERDIAM DIRI DARI MEMBERI ATAU MEMBALAS ULASAN MEREKA YG MENGKRITIK MAHATHIR ADALAH LANGKAH BIJAK..

Perlukah Mahathir di bela dari mereka yang tidak setarafnya?

Kritikan ke atas Mahathir dari golongan penyamun adakah memberi kesan dan pengaruh?

Hakikatnya sokongan mereka pun Mahathir tak hingin..
rasa jijik dan loya.

Harapan mereka untuk menghentam Mukhriz juga tidak kesampaian kerana Mukhriz mengambil langkah lebih bijak, berdiam.

Kritikan dari golongan penyamun jangan dilayan.

Muhyiddin, UMNO tahu mereka tiada nilai pada Mahathir.

9 comments:

  1. Pecacai yang mengharapkan Mukhriz bersuara makin sakit jiwa bila Mukhriz diam..

    kikikikiki

    ReplyDelete
  2. Ada dua kemungkinan mengapa Mukhriz diam:
    1. Kritikan mengenai Tun M memang betul, jadi Mukhriz tak boleh nak menjawab.
    2. Mukhriz mengambil pendekatan memekak kan telinga.

    Apa pun...sesiapa pun tidak perlu riak mendabek dada "aku lah yang terbaik".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun bukan twrkesan pun dipuji atau dikeji kerana dia mempunyai pendirian yang sangat jelas.

      Tak perlu dibantu untuk membalas kritikan kerana kritikan itu sendiri tumpul dan jijik apatah lagi datang dari puak penyamun.

      Delete
    2. kritikan ke atas Tun tidak menjadikan seorang peliwat, pengkhianat dan penyamun itu menjadi suci dan bersih.

      Mereka gagal menang ke atas Tun dari segi lebih bersih, lebih benar dan lebih bijak.

      Putar belit untuk menang tidaklah mampu mengatasi suatu kebenaran.

      Delete
  3. Bukan reti bercakap pun..baik diam dari memalukan diri sendiri macam..sepang..tah hapa2 biji butir..meraban..

    ReplyDelete
  4. Nilai diri memang takde
    Baik berhenti jadi manusia
    Siapa anda nak hina Ayahanda
    Jerik pekik hanya sia-sia!

    Sejarah akan dapat membukti
    Siapa lanun siapa negarawan
    Menjerit terpekik setengah mati
    Orang Amno ramai dah sawan!

    Perangai hodoh, masing-masing tua
    Berpuluh tahun poket dah masuk
    Sikit tak tunjuk ada wibawa
    Yang bising semua berbau busuk!

    "Demi bangsa, agama, negara"
    Bukan itu hanya poket
    Jawatan untuk kaya segera
    Lepas itu salahkan 'roket'!

    'Roket' menang dok perhati
    Mulut mencaci tak buat apa
    Mahathir jugak yg pukul mati
    Amno tahu..buat-buat lupa!

    Cakap banyak hanya keladak
    PRU dulu tercampak longkang
    Jasa takde hanya bertandak
    Kini berlagak pintu belakang!

    ReplyDelete
  5. Jangkaan aku tepat, pencacai makin sakit jiwa bila Mukhriz silence..

    Nampak kalah secara fizikal tapi menang dari segi psikologi..

    ReplyDelete
  6. We like the silent Mukhriz. Anything he has to say, his father has said it. If he has anything to say, he will not say it. His father will say it for him.

    ReplyDelete
  7. paling tepat, anak mahathir memang genius. tengok muka pun dah tahu, terlalu bijak.

    ReplyDelete

NILAI RAFIZI ADALAH DIRINYA SENDIRI

Rafizi sudah meletak dirinya selaras Azmin dan kini mula meningkat ke selaras Anwar Dan akhirnya selaras Mahathir.  Rafizi boleh keluar PKR ...