Wednesday, July 15, 2020

MAHATHIR MENCORAKAN POLITIK MALSYSIA

Anwar kempunan PM dan lebih teruk keluarga sendiri menyepi.

DAP dan AMANAH calonkan Shafie sebagai PM dan Anwar serta Mukhriz sebagai TPM yang diumumkan oleh Mahathir.

Sekaligus Mahathir menarik diri.

Mahathir masih kekal dengan prinsip tidak menerima penyamun dan Muhyiddin sendiri mengambil sikap meminggirkan.

Tetapi di dalam mengekalkan kuasa Muhyiddin terpaksa lakukan beberapa perkara tidak normal termasuk menawarkan jawatan kepada hampir seluruh ahli parlimen untuk menyokongnya..

Jalas dan nyata kerajaan PH pimpinan Mahathir masih terbaik berbanding UMNO dan PN.
Kalau bukan kerana DAP yang biadab dan OTAI yang meloncat sudah tentu PH antara yang sempurna.

Kerajaan hari ini sebelum PRU15 akan kekal sebagai kerajaan yang tidak mewakili rakyat keseluruhannya.

Kita tunggu pengesahan kerajaan hari ini atau tunggu keputusan baru rakyat di PRU15.


4 comments:

  1. tak abis abis ratib penyamun...tak jatuh hukum dah fitnah penyamun, ratib ari ari buat fitnah.. penyamun yg mana satu ni..!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukup cukuplah nsk cover orang tu.klu kata mahkamah bebas ksn dia pun buksn makna dibersih.Bsnyak putar belit dari peguam tertentu sbb habuan lumayan.Bersihkan hati lihat dgn mata hati yg bersih.Ikut lojik pun x munasabah apa yg kita tengok tentang harta benda dan kekayaan yg beliau dan anak anaknya ada tu.Sudah sudah lah jadi mangsa manipulasi syaitan laknatullah...

      Delete
  2. Maksud tuan mahkamah di malaysia, pendakwaraya, tak cerdik le ye. Fitnah pun dilayan, di bawa sampai ke mahkamah atau pun tuan ni terlalu cerdik utk mentafsir perbuatan benar & fitnah atas alasan mahkamah belum jatuh hukum. Mcm tu? Bermakna botak chin, bentong kali, mona fendi pun difitnah le sbb kes dia orang pun dibicarakan dimahkamah

    ReplyDelete
  3. Ya, benar tuuh sdr KD. Tanpa war2, menjerit, menyalak melolong-lolong sampai urat leher terbonjol nak putus, ketiadaan Tun nanti, negara akan sepi, sejuk tak dipandang lagi oleh dunia luar - tak ada lagi wartawan2 asing berminat & berkampung di negara ini untuk mencari bahan tajuk berita buat dunia kewartanan.

    Selain itu, Tun juga telah mencorakkan fisikal & landskap negara dari negara mundur ketinggalan zaman hingga kini menjadi negara maju-termodern menjangkaui zaman.
    Pendek kata, hampir semua pembangunan yg rakyat nikmati srkarang ini adalah berkat sentuhan/wawasan Anugerah Illahi >>>> Tun Dr Mahathir Mohamad.

    ReplyDelete

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...