Monday, July 6, 2020

MAMPUKAH MEREKA LAGA LAGAKAN UMNO BERSATU PAS

Sukar untuk berjaya kerana UMNO cukup takut kehilangan kuasa sekali lagi dan PAS memang akan genggam erat kesedapan kuasa Pusat.
Mereka akan berkompromi secara paksa rela..jarum cucuk gagal.

Muhyiddin sudah tunjuk kuasa belinya dari awal lagi.

Anwar akan ketuai PH sekali lagi, apa isu yang nak dibawanya?
Sekadar jadi makanan dan belasahan Azmin.

Mahathir dan 4 budak hitam - terus hilang dari garis politik Malaysia.
Bertanding pun akan tewas lebih baik bersara.
Jangan rasa rugi dan kalah atas perjuangan yang bermaruah.
Itu akan dicatit oleh sejarah tanpa menyamun, tanpa liwat, tanpa khianat.

Nak pilih siapa di PRU nanti? Maaflah..
Macam tak ada selera.

20 comments:

  1. Hehehe...elok la tu KD
    PRU15 pun kau masih tak tahu nk pilih siapa....tak ada selera...
    Elok kau tak payah mengundi....
    Tak rugi pun BN dan Muafakat Nasional.....
    Tanpa undi kau atau kau undi PH pun, 6 PRK berturut turut BN/Muafakat Nasional menang besar...
    Masih tak tahu nak undi siapa ke???
    Bukalah mata dan minda...
    Rakyat dh celik dan faham sangat sekarang ni....fitnah telah menyebabkan mereka tersalah pilih dulu masa pru14...
    PRU15 nanti dah sgt jelas dan rakyat pun dh tahu parti mana yg nak diundi.
    Hehehehe...PH akan berkubur tak lama lagi...
    Masih tak faham2 lagi ke.?..wahai KD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf le aku bukan Melayu bacul untuk undi penyamun dan pengkhianat..

      Delete
    2. Pelik macamana dia sebagai presiden parti ketuanan melayu boleh kena scam? Terlajak luar biasa kebijaksana seperti dia pon boleh kena scam?

      Ok lah kita percaya cerita kena scam yang melibatkan berbilion wang titik peluh rakyat. Bila nak minta maaf. Pasal duit yg kena scam bukan duit pakck dia tapi duit rakyat.

      Jawapan nya mungkin ada pada cybertrooper belaan dia. Sila beri pencerahan wahai jembalang2 belaan najib pembela bangsa dan agama.. eh tepi sikit macam nak uwek loya tekak.

      Delete
    3. Yesssss!!!!kd undi DAP..terima kasih

      Delete
  2. Unless he went 6 feet under, you'd be surprised for writing Tun M off!

    God willing the Doa's kept coming and Tun M would likely hit 3 figures and you'll see a lot will get burnt by the start of their own crackers.....

    Ridicule all you like and gloat!

    ReplyDelete
  3. tak selera nak fitnah supply dedak tak sampai kot sapa yg pencuri yg penyamun dan kepala perompak pun tatau lgi fitnah dah hari hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes Mahathir sahaja yg boleh difitnah...

      Yg panjat tangga mahkamah hari hari, yang dok ligat cari lubang pelepas tengkuk, yang berbohong sana sini jangan dibayangkan sebagai penyamun..

      Kalau lim Lim Guan eng dilepaskan mahkamah..campur tangan PH?

      Kalau Najib dibebaskan?

      Sendiri jawab, sanggup ke menipu diri sendiri?

      Delete
  4. anak najib kena bayar juta juta kat lhdn tak nak sembang kari kerr..

    bola tanggung tuhhhh...


    cepattt fitnah weeiii

    ReplyDelete
  5. There are 3 poltical fronts fighting for premier seat
    Muhyiddin and his train of accomplices given a treat
    Anwar and his half hearted PH coalition of known split
    Mahathir and his foot soldiers who refuse to retreat

    Make no mistake the outcome could easily be made known
    The big brother have explicitly said it all
    Bersatu is not our concern as we have Pas to ride on
    Muhuiddin Anwar Mahathir let them roll and fall

    Umno guys are great planners but fallible executors
    Mapping all their moves, at all turns and corners
    But in politics no permannt friend no permanent enemy
    Allah Allknowing we have full trust, BE AND IT SHALL BE

    Come following PRU the choices are open and abundant
    Slogan of FOR RACE RELIGION AND KING will be rampant
    Nothing will ever change in muslim malay's lives
    Forever in denial superficiality hypocrisy thrives


    ReplyDelete
  6. "Jangan rasa rugi dan kalah atas perjuangan yang bermaruah.
    Itu akan dicatit oleh sejarah tanpa menyamun, tanpa liwat, tanpa khianat". WOW

    pak kadir pun dah mengelabah bila kena jentik sikit, apalagi tuan proksi terus senyap.

    ReplyDelete
  7. Sejarah tak dapat mencatitkan siapapun boleh menang dengan Mahathir
    No liwat
    No lanun
    No khianat
    No mahkamah

    Pencacai kena telan.
    Pembohongan, kemungkaran never² win

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah dinamakan realiti, fakta dan benar.

      Good job, bro

      Delete
  8. Setuju mr KD..sapapun bertanding akan datang aku pilih asal bukan penyamun huhuhu..nk ckp soal fitnah? Kalau beg bejuta mama rosmah pun najib takleh jawab..macai najib tkyah sembang la..ko ada simpan duit dr baby ke nk beli beli semua beg tu..otak kt lutut la macai najib...

    ReplyDelete
  9. Bersatu, umno sama pas akan berbunuhan utk rebut kerusi selamat nanti. Wishlist dah kluar. Tu yg ramai veteran umno berkokok psl parti dominan. Penyudahnya, hudud pas sm ruu355 dah senyap. Dah sedap dpt habuan. Hilang akal apa nak pru skrg. Kasi la can tukar mercedes atau tmbh bini dlu.

    ReplyDelete
  10. Najib masih ada parti...

    Najib sarankan Mahathir dilantik jadi Presiden DAP, jalan terbaik hentikan niat Anwar jadi PM

    Bekas Perdana Menteri Ke-7, Tun Dr Mahathir Mohamad telah membuat kenyataan tegas bahawa beliau tidak akan bekerjasama lagi dengan Anwar Ibrahim gara-gara PKR tidak mahu mencalonkan Mahathir sebagai Perdana Meteri ke-9.

    Mahathir pada masa yang sama juga menolak tawaran Anwar untuk melantiknya sebagai Menteri Mentor.

    Walaupun menolak perundingan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim dan partinya, Dr. Mahathir bagaimanapun akan mengekalkan hubungan kerjasama dengan DAP dan Amanah, dua parti PH yang menyokong beliau sebagai PM.

    Najib cadang Mahathir sertai DAP

    “Kan saya dah sarankan? Jalan terbaik untuk PM7 menjadi PM9 ialah masuk DAP dan dilantik presiden parti sebab DAP merupakan parti dengan kerusi parlimen paling banyak dalam PH Plus.” ujar Najib dalam posting terbaru di Facebooknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mahathir kata najib penyamun aku kira lebih kurang seribu kali, bila nak saman

      Delete
    2. Dia nk saman selasa depan. Tp xtau dah bape ribu kali selasa

      Delete
  11. Memang umno dan pas sayang kpd jawatan....muyidin pon sayang hawatan..umno pas cabut muyidin pon tergolek mcm madey...

    Pas saja yg kuat bodek muyidin...umno berani tolak tubuh PN secara rasmi...muyidin tak boleh buat ape2...

    Azmin yg nampak coba bodek najib....azmin yakin Muyidin dan Bersatu tenggelam pru15?

    ReplyDelete
  12. Kalu depa betoi rasa bule menang,dah elction pun. Sesama PN pun bwrgaduh nak elextion ke idak,kita bule tau sesama depa x yakin bule menang.satu2 bnda yg bule bg depa menng ialah anwar.kita tgk,skg PH kononnya bg mandat pd anwar jd PM,puak2 najib melompat mcm kerajaan depa control,puok mat hassan minx election,puok yiddin plk xnak.puok jemin kelam kabut carik parti kalau2 ada election,puok pas minx undi pecaya pm.kalu calon pm bukan anwar,bsok bule amik blk kerajaan.yg psti depa pun skrg bergolak,yg akan menang tun gak lastnya.

    ReplyDelete
  13. Salam KD,

    1. Mohon mencelah. ada komen seorg anon katanya dengan kesimpulan KD tak undi PN pun tak jadi kudis.
    2. Dia begitu yakin PN boleh menang dengan sandaran 6 PRK semua Umno/Pas/MCA.. PN menang.
    3. Dia lupa kot, orang melayu sekarang sangat muak, loya dengan telatah org politik(Dua-dua belah pihak) dan nnt bila PRU, bilangan org melayu yang nak kluar mengundi mengurang. Hasilnya org cina dan india dan bangsa lain yg menentukan siapakah layak jd wakil. SO sapa yg rugi ni??
    4. Kalau setakat macai2 umno or pas saja yg keluar mengundi cukup tak rasanya nak cover bilangan pengundi bukan melayu?
    5. Orang Melayu mmg terkenal dgn pong pang pong pang samapai kluar anak tekak. tapi hasilnya jauh pergi kelaut. Sbb apa jadi macam ni? bukan semua org melayu mcm tu tp sbb ada sebilangan yang jd penunggang Agama dan Penunggang Bangsa dan Penunggang Negara.
    6. Kepada yang bersorak sakan skrg ni, ingatlah2 lah ye... perancangan yang MAHA Merancang jugalah yang akhirmnya menelan segala yang batil.
    7. Ingat juga disana nanti kita tak ditanya sokong siapa? yang ditanya apa AMANAH Allah yang kita dah laksanakan dalam KEHIDUPAN kita. Maksud KEHIDUPAN tu ialah menyeluruh dan bukan hanya atas sejadah or pegi umarah or haji. Kalau kita tahap rakyat biasa... maka kepertanggungjawapan juga menurut tahap.. maka akan ditanyalah nnt kepada pemimpin PM serba bersih, PM air liur, PM menanti dan semuanya...
    8. Jangan seronok sangat skrg ni ya... drama belum tamat lg.

    ReplyDelete

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...