Wednesday, July 29, 2020

NAJIB MASIH NAK PAKAI TOPENG?

Aku rasa Najib akan terus popular dan survive selagi ada penyokong kayu dan tunggul..

Jadilah penyokong dengan memberi kesedaran kepada Najib bahawa dia telah lakukan banyak perkara yang baik kepada rakyat, bangsa, ugama dan negara tetapi itu tidak menghalalkan sesuatu yang silap dan salah.

Bukan satu lagi sumpah yang memakan dirinya tetapi bercakap benar dan terima hukuman.

Selamat berjuang, kembali ke jati diri.


8 comments:

  1. Kayu dan tunggul tahu ke-Esaan Allah swt. Tahu fungsi dan tugas mereka.

    Namun penyokong kayu dan tunggul Cash is King tak dapat beza antara haq dan batil, benar dan salah. Mereka hidup berfantafi berauta berkepalsuan. Hidup penuh bersuperficiality dan akhirnya berhipokrisi tiada penghujung.

    ReplyDelete
  2. Surat khabar Australia kata, Najib bodoh.

    Syed Kotak advice Najib, mengaku salah jelah. Save us from "I don't know" setahun lagi. Pulangkan semua duit "I don't know". Paling tinggi, jatuh hukum 10 tahun lagi, berjalan selaras dgn hukuman 12 tahun yg dah dikenakan. Tolak berkelakuan baik, paling tinggi, Najib duduk di Sg.Buluh 6 tahun je. Skrg umor dia 67+6=73 dah bebas balik. Duduk relaks, dahlah. Jangan berpolitik lagi. Susah, asik nak bersumpah laknat je kerjanya.

    ReplyDelete
  3. Geng najib suruh kita kenang jasa-jasa yg telah dilakukan oleh PM 6 selama 10 thn pemerintahan beliau, byk perkara baik yg telah beliau lakukan dlm 10 thn tu. Tp jasa-jasa Tun M yg menjadi PM 4 & PM 7 selama 22 thn & 22 bln xnak pulak depa kenang. Bagaikan xada satu perkara baik pun yg pernah Tun M buat pada agama, rakyat & negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya yakin Tun M sentiasa dipelihara Allah SWT walau apa cemuhan, tohmahan, fitnah dilontar oleh tungau-langau belaan Najib & Anwar.

      Hakikatnya, dalam usia lanjut mencecah 95 tahun, Tun masih segak, tampan, sehat, cerdas, bertrampilan, berwibawa, bersih dari sebarang skandal seks & pecah amanah kewangan. Tun tak pernah diheret ke mahkamah dan bukan sama sekali banduan kriminal/penjenayah.

      Kebetulan... 22 tahun + 22 bulan pemerintahan ada persamaan dgn 22 tahun Nabi Muhammad SAW menjadi Rasul dan Pemimpin Islam.

      FOR NATION'S HONOR & INTEGRITY:
      1 goes down (Najib Kleptocrat King).
      1 to go soon (Anwar Gay King).

      Delete
  4. lebih biol dan rosak akhlak dan iman bila dikaitkan baik dan buruk dengan sumpah penyamun.

    Sumpah rakyat total 72tahun nak sorok mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bersumpah itu tandanya tidak bersalah, elok tutup je semua mahkamah. Tak payah ada hakim dan loyer. Tak perlu ada perbicaraan dan kena keluar duit, pasang loyer. Bersumpah je, sah tak salah.

      Delete
  5. Kd..selagi kita masih terkenang akan najib ph tidak akan kemana2..sedarlh skrg fokus pd ph.kd u sebelah mana?cuma x suka najib saja atau umno. Ingt tgk yg lebih besar.jgn khayal dgn najib..zahid. ph kita mcm na?lupa ka perjuang utk tumbangkan barisan?hari ni makin ph point atas individu dlm umno makin ph jatuh. Jgn silap pencaturan. Apa guna kita cuma mampu menewaskan 2@3 individu tp kita terpaksa byr dgn kerugian yg lagi teruk..cukup lh..fokus pd pasukan(ph) bukan pd individu..kerja utk pasukan bukan individu.kadang2 nk pribahasa no bunuh ular kena ketuk kepala nya.betul..tp musuh politik bukan ular.mereka ibarat tebuan.bunuh 1 lg 100 dtg..kenapa x Bakar ja serang!pls lh kd.behenti dh khayal hadapi kenyataan skrg pasukan yg penting.nk tunggu selangor tumpang baru nk sedar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau Selangor tumbang, itu kerana berlaku lompatan katak besar-besaran.
      Bukan rakyat yg tolak mereka.

      I still have hope for PH. Come Pru15, baru kita tahu, siapa yang naik dan turun. Kita jangan undi katak lagi.

      Delete

NILAI RAFIZI ADALAH DIRINYA SENDIRI

Rafizi sudah meletak dirinya selaras Azmin dan kini mula meningkat ke selaras Anwar Dan akhirnya selaras Mahathir.  Rafizi boleh keluar PKR ...