Monday, July 13, 2020

NOW NOT EVERYONE CAN FLY

Airlines can't cut ticket prices without subsidies, say experts: They say a return to pre-MCO levels will not be possible.

3 comments:

  1. Saya mengikuti persidangan parlimen yg sedang berjalan sekarang. Antara yang menarik perhatian adalah :
    1. Mengapa Tun M semasa mengadap YDPA bagi memaklumkan perletakan jawatan sebagai PM tidak mencadangkan kpd YDPA nama Anwar Ibrahim sebagai pengganti walaupun PH telah bersetuju atas perkara ini.
    2. Kerajaan PN bukanlah kerajaan pintu belakang tetapi kerajaan pintu istana. Memang betul sebab perlantikan Mahyuddin sebagai PM mendapat perkenan YDPA.
    3. Pembangkang mempertikaikan penukaran speaker dewan rakyat sebab speaker sebelum ini tidak membuat apa2 kesalahan tapi mengapa perlu di tukar.
    4. Situasi perkara no.3 diatas sama dengan situasi PRK Port Dickson. Mengapa perlu diadakan PRK untuk memberi laluan kepada Anwar Ibrahim padahal MP sebelum nya tidak melakukan apa2 kesalahan.

    ReplyDelete
  2. Dr Mahathir tidak boleh mengharapkan ahli-ahli parlimen UMNO akan berdiam diri sekiranya bekas perdana menteri itu memberi gambaran buruk kepada parti itu ketika sesi perbahasan.

    “Kalau beliau menyerang kita macam kata UMNO jijik, saya tak boleh terima sebab UMNO jijik itulah yang telah menjadikan beliau sebagai perdana menteri selama 22 tahun.

    “Kalau ada mana-mana ahli parlimen itu yang beliau marah, sebutlah, ahli parlimen Padang Rengas ke, sebutlah tapi jangan sebut UMNO,” katanya lagi.

    Nazri Aziz berkata, tindakan Dr Mahathir melabelkan UMNO jijik menyebabkan ahli-ahli parti yang berada di kampung juga terguris.

    Kasi jer kaw kaw apa ada hal... jangan kesian kesian lagi.... Gang Brother gang Tokong dan Barua Tokong senyap ajer makna setuju lah tuuuu...

    Orang dolu2 kan dah signal... diam tanda setuju... komen mcm ni pun kau bacol gak ke nak siar...

    kikikiki..

    ReplyDelete

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...