Tuesday, July 7, 2020

TAMRIN SEKOLAHKAN CAI DAN COL

Aku ni tak minat sangat dengan Tamrin tetapi keberaniannya mencuci langit tanpa takut dan segan silu kira A class.

kal ini cai dan col

7 comments:

  1. Anwar perlukan masa untuk terus berunding, kata sumber

    Anwar memerlukan sedikit masa lagi bagi memuktamadkan rundingannya.

    Permohonan Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk diberikan sedikit masa lagi untuk menyelesaikan
    perundingan beliau dengan pelbagai pihak telah menjadi sebab kenapa Anwar terus menjadi calon Perdana
    Menteri Pakatan Harapan.

    Deyyy berapa punya banyak masa mau kasi haahhhh...!? Berapa punya auta lahhhh... pusing sana pusing sini berapaaaa punya pusing laaa...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala hotak nuar sudah tidak lagi seimbang, Siang Malam pening.

      Delete
  2. Bila kita renung dan fikir; timbul satu pertanyaan. Permainan siapakah sebenarnya di balik tabir?

    Lihat kerajaan (sebelum dan semasa/sekarang) yang tidak kukuh;
    ketua pembangkang (yang tiada hala tuju pentadbiran) seperti kuda tunggangan yang sengaja dilepas untuk menambah buruk keadaan. Penyokong ketua pembangkang pula seperti penunggang yang akan tiada arah/hala tuju bila 'kuda tunggangan' dimasuk kembali ke dalam kandang...

    Mungkin boleh guna pakai pendapat Tamrin. Terserah kepada Agong.

    ReplyDelete
  3. Buah pikiran Tamrin nampak bernas tapi dizaman beliau memimpin tidak terserlah kepimpinan yg berkualiti..

    ReplyDelete
  4. Keadaan politik dlm negara sama seperti lautan...ada masa bergelora dan ada ketika tenang...

    Keadaan bergelora disebabkan berlakunye tebok atap...tapi ada hikmahnye..

    Keadaan bergelora tidak sampai terjadi huru hara....keadaan masih terkawal...rakyat sudah matang...

    Jadi tak perlu lah serah kuasa kpd Agong...

    ReplyDelete
  5. Setuju dgn kata2 Tamrin umno dan pas memutarbelit isu berkaitan DAP..

    Dah tebok atap

    Mana pembelaan kpd Adib bomba?
    Mana RCI Tabong Haji.?
    Mana Ruu 355?
    Zakir Naik dah boleh syarah?
    Bila nak dakwa semula lim guan eng?
    Rasuah terowong Penang bila akan selesai?..Bertahun sprm duk siasat.
    Tulisan jawi dah boleh laksana?
    LGBT dah selesai?...

    Semua tu retorik umno dan pas
    nak tipu melayu. ...sebaliknye ditumpukan genda pembebasan geng penyamun

    ReplyDelete
  6. Hanya yg arif boleh memimpin
    Pengalaman luas disegani dunia
    Takat si bacul suka berzapin
    Lantik lagi memang kes naya!

    Dia ini jugak suka menyanyi
    Isteri dia dah buat album
    Dulu glamour sekarang sunyi
    Dok rumah semakin tembam!

    Kalau yg sorang susah nak cakap
    Gema kuat effect takde
    Jantan betina boleh didakap
    Bini orang atau pun duda!

    Tun Perdana dia pun risau
    Suruh turun seberapa segera
    Makin lama semakin sasau
    Depan 'ice' belakang bara!

    Tun keluar..nah ambek kau!
    Lintang pukang Roket pun lingkup
    Ulau berlingkau atas pagau
    Nak tangkap ulau tali tak cukup!

    Tetiba pulak orang ni cepat
    Sanggup dia menjilat pekong
    Macam kilat takut tak dapat
    Lanun pun ok, asalkan sokong!

    ReplyDelete

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...