Friday, October 16, 2020

BERDOALAH JANGAN ABAH KENA CUCUK HIDUNG..

Dan berdoalah jangan sampai abangnon kena paksa senaraikan nama..memang tak ada pun.

Niat awal mereka tidak ikhlas..tu pasal hujungnya berantakan..



Ilmu silat tinggi, tapi akhirnya jadi samseng, ugut..
Jawatan Naib Presiden tetapi dapat setakat Pengerusi, tak jadi Menteri, memanglah hangin


4 comments:

  1. Baca kenyataan Tajuddin kat atas ni, memang sah, niatnya nak berkuasa,memang tak betul.

    Hari ini ugut Muhyiddin, "Jangan terkejut kami beri sokongan kpd Anwar...". Jadi, jangan terkejut, bila Anwar jadi Perdana Menteri, ayat sama akan digunakan, "Jangan terkejut, kami beri sokongan kpd Lim Guan Eng"!!!

    Orang macam ni, niat perjuangannya cuma nak pangkat, kuasa dan wang ringgit. Siapa beri semua ni, jangan terkejut, dia akan beri sokongan pada orang itu walupun terpaksa gadai anak bininya.

    ReplyDelete
  2. Mana ko tahu senarai nama tak ada?...

    Kalo senarai nama tak ada tak perlu Agong panggil ketua parti ngadap untuk pengesahan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ini tidur lagi rupanya.. Pihak istana sah kan Anuar asshole hanya serah jumlah tapi takda nama..
      Ini fakta bukan fitnah.. Agong cuma panggil Tengku Razaleigh. Kerana kemungkinan mungkin akan ujud kerajaan perpaduan kalau keadaan politik masih bercelaru.. Agong punya kuasa utk lantik mana x2 ahli Parlimen yg Agong fikir layak memimpin negara sampai tempoh tertentu sebelum PRU baru sekurang x2 dlm tempoh 2 tahun..

      Lain x2 ketua parti Agong tunda perjumpaan.. Jadi saja nak highlight mungkin kau masih tidur.

      Delete
  3. Aku tengok muka Tajuddin ni rasa macam nak lempang je. Orang macam inilah yang merosakkan bangsa Melayu. Memperbodohkan orang-orang kampung untuk habuan diri sendiri.

    ReplyDelete

JOHOR WAJAR SAMAN

https://www.thestar.com.my/news/nation/2022/06/26/pakatan-govt-erred-when-it-withdrew-review-bid-on-pulau-batu-puteh-says-johor-mb Keputusan...