Monday, October 26, 2020

DAH PENAT, DAH MALAS, DAH BOSAN..SUKA HATI KAU ORANG JE LAH, LETAK JE NAMA NAJIB SEBAGAI PM..PALING LAYAK UNTUK PUASKAN HATI

Harap berpuas hati..

Don't worry, tak ada siapapun nak halang..

Tak kesah walau tak rasional..

Yang penting asalkan kau orang bahagia

Letak sekali Lokman sebagai Timbalan..

Dan Don't worry, aku tak siarkan komen yang tak setuju..






Nak beli saham..bukan nak menyamun.

6 comments:

  1. KD ko tak perlu nyibukkan diri dlm kemelut politik sekarang kalo dah penat..

    Dia orang pon bukan kenal ko pon..dia orang tak pedulikan ko..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari² dok bebel pasal politiking sana politiking sini. Orang itu begitu orang ini begini. Bedal parti itu bantai parti ini. Yang dia sanjung OT95 dan parti barunya yang bekas katak tajaannya tahan untuk kelulusan RoS. Apakan daya, bukan nama OT95 naik malah tak mengubah graf dpd patern menurun. Hari ini mengigau apa, dia kata penat. Recharge mlm ni, mula la merapu balik esok pagi. Kita tolong juga layan blogger merapu untuk isi masa lapang. Nak jual burgerpun tak boleh buka gerai sampai lewat malam. Layannnn....

      Delete
    2. Kau pun tak yah laaa nak ingatkan KD itu ini.. Kalau dah tak suka tak yah masuk blog ini merepek itu ini..

      Sekurang x2 KD ada juga Siar apa yg kau merepek.. Bukan mcm mamak kotak outsyed the box cakap fitnah orang macam x2 sebab tak dapat jawatan.. Bila aku dan group kami balas apa yg dia tulis haram satu pun tak di Siar cakap besar riak.. Tapi bila kena Batang hidung penakut nak Siar.. Blog musibat berani setakat dlm kain sendiri.. Tapi takut bila kena balas..

      Dasar munafik dan Paria berlagak mcm pandai agama dan ekonomi tapi penakut...

      Delete
    3. Ko ingat KD siarkan komen yg kena batang hidong?..

      Delete
  2. KD,

    Sebenarnya senang jee....

    Yang kita nak adalah seorang pemimpin yang amanah dan tahu buat kerja.

    Itu yang paling penting

    Masaalahnya, dalam masyarakat kita kalau kita kata macam itu, orang kita kata si A, si B pun pencuri jugak. Jadi itu, pemimpun yang amanah, tak penting sangat.

    Itulah masalah yang sebenar.

    Kalau otak dan fikiran dah overhaul balik, barulah masalah akan selesai.

    Saya sokong usaha Syed Saddiq, setel dulu belanjawan, orang kerajaan nak dapat gaji, pembangunan nak kena buat. Caranya Confidence and supply bill.

    Negara lain pun ada masalah ini dan boleh setel cara ini.

    Lepas itu, duduk semua sekali, panggil Atok, lepas itu bincang, boleh ada penyelesaian, percayalah.

    Silapnya bersatu kerana tak bincang betul, buat keputusan tak pikir panjang. Inilah akibatnya.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Belanjawan masih ada masa untuk luluskan...ada perbelanjaan kerajaan tak ikut bajet pon..

      Bajet hanye perancangan belanjawan ikut hasil...had kemampuan kewangan..

      Delete

SRI RAM YANG SANGAT DITAKUTI

  Muhyiddin dedahkan....