Monday, October 26, 2020

DAP TOLAK NAJIB

Peluang Anwar tipis.

5 comments:

  1. Tipis atau tebal yg berbicara hnya dari mulut Najib....itulah keja pecah dan perintah.....hahaha

    ReplyDelete
  2. Kita tak mau bekas & bakal kriminal/penjenayah - MEMALUKAN....!!

    ReplyDelete
  3. Aku undi PH sebab Tun dan nak tolak Najib. Kalau UMNO ni masih tak sedar diri dan lambung Najib seolah-olah macam dia ni hero, memang patutlah Malaysia ni kena serang Covid teruk sikit. Biar tuhan turun bala kat satu malaysia.

    ReplyDelete
  4. KD,

    Kalo PKR join BN, PAS, boleh cukup nombor.

    Inilah peluang keemasan Anwar jadi PM.

    Tapi jalan ceritanya sama aje.....keluar PH tak mahu DAP.

    Dulu Bersatu dapat juga bertahan dalam Pakatan hampir 2 tahun walaupun ada DAP, tapi dengan UMNO, tak sampai pun setahun.

    Keluarlah cerita ular lidi dengan cerita ular sawa.

    Kali ini, cadangan dengan geng PKR pulak. Lama jugak mengidam nak jawatan nombor 1.

    Kalaulah Anwar join dengan BN, agak-agak berapa lama boleh tahan?

    Kalau Muhyidin tak boleh tahan dengan UMNO sampai setahun, macamana dengan Anwar? orang UMNO dengan Anwar ok ke?

    PKR kena panggil Rafizi, guna otak Rafizi ok sikit.

    Macam Anon 8.27, kerja pecah dan perintah. Itu pun orang politik tak nampak. Saya rasa DAP nampak.

    ReplyDelete

COWCOW MAHATHIR TARUK

    Ahli politik lama yang paling banyak pengalaman, ada antaranya yang belum lahir atau masih budak hingusan atau remaja nakal semasa dia s...