Thursday, October 22, 2020

GENCATAN SATU PIHAK SAHAJA?

Gencatan diisytihar oleh satu pihak sahaja?

Sepatutnya melibatkan dua pihak yang bersetuju..

Kalau satu pihak, ia bukan gencatan tetapi bendera putih..satu alasan, satu drama kerana menemui jalan buntu..

Nafsu tidak gencatan, tidak berhenti.. jalan terus..macam api dalam sekam..membara..lagi bahaya.

Niat UMNO, mempertikai, memberontak, letak syarat, ugut telah diketahui BERSATU, apakah mereka berdiam di tempoh Zahid istihar gencatan?

Gencatan datang dari mulut Zahid bukan keputusan MT.

Merombak kabinet, memecat Hisham, KJ, Halimah dan Dr Adham sangat merbahaya buat UMNO dan Muhyiddin..

Apa tindak balas mereka? 

.....

Covid19 adalah carpet dari sudut politik..semua masalah politik termasuk isu ekonomi, isu mahkamah disapu disimpan bawah karpet..

Kerajaan perlu tangani covid19 secepat mungkin semolek mungkin, jika gagal ia akan memberi kesan rekod buruk di PRU kelak..

Jika ia mampu ditangani segera, berkurang, terkawal dan zon hijau.. ia akan memberi kesan baik di PRU nanti..

Dan jika reda masa  itu, apa yg tersimpan bawah karpet akan muncul kembali...

6 comments:

  1. Berapa lama gencatan?...1 minggu 1 tahun?...

    Bendera putih hanyalah khayalan ko semata2 KD...

    ReplyDelete
  2. Gencatan datang dari mulut Zahid bukan keputusan MT.

    Zahid sudah bincang dulu dlm grup whatsapp MKT..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki...
      Lepas ni bolehlah buat group whatsapp Perhimpunan Agung pula..

      Delete
  3. Gencatan satu pihak pun dah cukup. Boleh meredakan sikit ribut politik sebab kurang lah jawab menjawab dari pihak yang mengisytiharkan gencatan.
    Yang diam tak respond apa2 tu mungkin hati tu masih bergelora nak tukarkan kerajaan. Mungkin dalam hati tu... peduli apa covid19 asalkan kerajaan tumbang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang melebih x2 nak sgt tumbang kerajaan yg rakyat nampak cuma umno dan Anuar asshole hi hi hi itu fakta

      Delete

ADAKAH KJ ITU KHAIRY JAMALUDIN, TAMPIL LAH TUNJUK B DAN T

Tidak kah Zahid mahu menjelaskan atau Najib serba tahu bersuara....