Sunday, October 25, 2020

KABINET BESAR, 73 KAYU SEMUA DIMAKAN ANAI²

Ketulahan dan karma..

Ingatan buat semua.. Yang dulu, sekarang dan akan datang..

Ayah yang tua jangan dihina dikhianati.

Jangan didik anak² tak hormat atok..

Cari dan mohon ampun sekarang, bukan cari di padang Mahsyar..

8 comments:

  1. Buat baik dibalas baik...buat jahat dibalas jahat..

    73 menteri nak lahap wang gaji aje....bukan ada faedah pon kepada rakyat..membebankan..

    ReplyDelete
  2. Memohon darurat satu petunjuk kerajaan PN bawah Tok Mudin lemah dan gagal..

    Kenape Anwar mesti bersabar untuk peralihan kuasa?..

    Perjalanan kerajaan diuruskan oleh pegawai...barisan depan dan belakang semuanye di buat oleh pegawai..

    Untuk bajet masih ada 2 bulan lagi..

    Tiada renjatan jika berlaku peralihan kerajaan..

    ReplyDelete
  3. Sejak Merdeka, ini lah kali pertama permohonan atau pun dalam istilah undang2nya Nasihat seorang PM ditolak oleh YDPA.

    Daulat Tuanku!!!

    Untuk PM letak jawatan, dalam keadaan pandemic Covid-19 ini, implikasinya amat buruk kpd imej negara.

    Penasihat sekeliling PM itu letak jawatan klu ada maruah.

    ReplyDelete
  4. LETAK LAH JAWATAN TAN SRI...JANGAN DIHIRAU TAGISAN SANG PENDUMBA WANG RINGGIT DAN JAWATAN

    HAMDAN TAHA

    Biar lah Tan Sri Muhyuddin membuat keputusan sebagai seorang ahli politik yang tahu keadaan semasa. Di kabarkan beliau telah melahirkan hasrat di depan menteri kabinet beliau (tidak semua) bahawa sudah sepatutnya beliau melepaskan jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia....sebenarnya itu lah langkah

    Terbaik buat beliau...

    Tetapi ada di kalangan menteri dan penyokong menangis dan meminta Tan Sri jangan mengalah dan tidak perlu letak jawatan. Kita lawan bersama kerana kita masih ada kekuatan dan masih ada mejoriti berbanding dengan yang lain....ayoh kita lawan tetap lawan....sebenarnya ini tidak baik untuk Tan Sri...

    Di kabarkan ada menteri menangis lebih teruk dari Tan Sri....Tan Sri elok jer tak menangis...teresak esak menteri itu....sebenarnya menteri yang menangis itu bukan sedih Tan Sri nak letak jawatan...tetapi sedih dia tak tahu nak jadi apa pulak lepas ini....menteri ini ada dua sifat...di luaran nampak lelaki....tapi bila ketika tertentu dia wanita...semalam dia terkeluar sifat wanitanya....ikut cerita orang ler....

    Apa pun kita rakyat doakan yang terbaik

    ReplyDelete
  5. KD

    Since that very day Muhyiddin hijacked Bersatu viz Sheraton Move against the advice of TDM, I had, have and will continue to consistently state that he (Muhyuddin) TULAH dengan the old man and KARMA would set sooner or later. Many did not agree with me. Now it becomes a reality

    ReplyDelete
  6. Menteri langgar Sop kuarantin pun x mau letak jawatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ke yg nangis tu...?

      Tapi saya rasa, yg nangis tu mesti HAMZAH & AZMIN. Dua ekor ni, kalau Muhyiddin letak jawatan, tamatlah political life mereka.

      Delete
  7. Susah Tuan KD.. masih ramai yg pekat denial syndrom n kurang ajar ngn Atok especially Melayu kita.. tapi sampai masa kene tampar ngn Atok semuanya nanti, baru tau langit tinggi rendah.. tamparan beramai2 yg baru Atok bagi : PH tumbang bila Atok suddenly letak jawatan hari tu..hehehe Ramai org tak belajar dr sejarah.. sejarah dah membuktikan setiap yg kurg ajar dgn Atok, akan dapat pengajaran dari Atok.. Ini akan terus jadi sampai bila2 selagi Tun masih bernafas.. Moga Allah memanjangkan umur Tun dan diberi kesihatan dan kebijaksanaan yg semakin hebat, In shaa Allah.. Amiinn..

    ReplyDelete

SRI RAM YANG SANGAT DITAKUTI

  Muhyiddin dedahkan....