Thursday, October 22, 2020

MUAFAKAT NASIONAL TANPA BERSATU BOLEH KE LULUS PENDAFTARAN

PEJUANG belum

MUDA belum

8 comments:

  1. In Sha Allah....boleh sbb hubungan antara Bersatu dg Pejuang dan Muda tak sama dg hubungan antara Bersatu dg MN.
    Dalam MN ada parti2 yg mengujudkan kerajaan PN...so boleh lah tawar menawar.
    Pejuang dan Muda mana ada kuasa tawar menawar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooooo...kau dah sah kan ye yang penjawat awam tak jujur jalan tugas?

      Penjawat awam ikut arahan politik?

      Ada tawar menawar?

      Delete
    2. Alah kau ni kd. Mcm tak biasa pulak dlm pengetahuan kau. Masa Tun jd PM kali ke 2, ada tak dia guna kuasa dia arahkan menteri dalam negeri lepaskan aset seorang cina yang disita berkait 1mdb? Ada tak dia gunakan kuasa dia arahkan LTTE dikeluarkan daripada gerakan pengganas antarabangsa? Saja je nak refresh balik apa yang bekas pemimpin hebat Malaysia buat masa ada kuasa. Benda biasa kenapa buat² pelik? Atau kau je yang bersikap pelik bila ia bukan berkaitan Tun Mahathir.

      Delete
    3. BM kau di SPM tentu lulus sahaja, bukan kepujian..

      Tun hanya beri pandangan, bukan arahan.
      Bukan guna surat berkepala JPM.

      Apabila sekadar pandangan ....terpulang kepada budibicara Menteri atau Jabatan untuk laksanakan selagi dibolehkan dan tidak melanggar lain² peraturan atau undang²

      Jika Mahathir buat nota pada Anthony Loke supaya si pulan bin si pulang boleh pandu kereta tanpa lesen, agak² boleh kah Anthony Loke laksanakan?

      Delete
    4. Jawab soalan aku tu..
      Bolehkah Anthony Loke laksanakan?

      Kalau laksanakan, Menteri yang bengap..jangan salahkan Mahathir

      Delete
  2. Bukan perkara baru lah KD, dan tak pelek pun. Kadang2 orang2 politik tak perlu bagi apa2 arahan pun. Penjawat awam pun cerdek jugak.

    ReplyDelete
  3. ROS bwh Hamzah Bersatu..hurmm..dia nk luluskan ke tanpa bersatu join the grup.
    Err..sblm tu, dah submit application kat ROS ke?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

NAJIB KANTOI LAGI

  http://tukartiub.blogspot.com/2021/11/najib-dapat-tanah-percuma-madey-dapat.html