Thursday, October 15, 2020

NASIHAT PADA ANWAR

 Aku yang bodoh politik ni pun nak juga bagi pandangan dan nasihat.

Luar dari Kuala Lumpur dan Selangor..buatlah di PD atau rumah MB nisemilan.

Panggil dan kumpul semua MP yang menyokongnya, buat satu tandatangan deklarasi menyokong dan petisyen di sidang akhbar antarabangsa..dan mohon serah kepada Agong kemudiannya.

Tu baru boleh kata, kerajaan Muhyiddin tumbang.

Kalau sendiri no numbers, tidak dapat dibuktikan..nasihat penyokong supaya diam dan beradab.

Biar Agong buat keputusan.

Minta Khalid Samad simpan sikit gelojohnya nak jadi semula Menteri.



#Jangan lupa SOP dan bersedia bayar denda bagi yang langgar daerah dan kuarantin - itu sendiri mau ingat.

5 comments:

  1. Setuju dengan pandangan ini. Itu pun Bang Nuar tak boleh fikir ke. Asyik dok cakap ada nombor...ada nombor tapi nama tak ada. Dia ingat kedai toto ka.

    ReplyDelete
  2. Mana tau, klu join dgn Anwar, bole la selit2 tolak tepi kes2 songlap. Kikiki tak gitu?

    ReplyDelete
  3. Nasihat Agong pun tak jalan, buang masa je nasihat Anwar ni. Dalam kepala dia dan penyokongnya macam blogger MSO, Anwar berhak jadi PM, seolah-olah kita semua berhutang kat dia. Kononnya dipenjarakan tu adalah pengorbanannya utk negara!
    Jadi, Mahyiddin patut serah jawatan PM tu kat Anwar!!!!

    MSO ni faham tak proses undang-undang dalam Perlembagaan....????
    Senang-senang nak suruh orang letak jawatan dan serah jawatan tu kat Anwar. Tak cukup tulis dalam blognya, dia buat surat terbuka to Mahyiddin. Dia ingat jawatan PM ni macam barang, main pakai serah-serah. Apa gunanya Perlembagaan dan Parlimen...?

    ReplyDelete
  4. Anwar takut kalau dia kasi nombor semua beratur kat magnum. Anwar awak nak jadi PM ke nak jadi badut? Kalau nak jadi badut jangan mengadap ke istana negara. Mengadap ke istana tanjung rambutan ooiiii brader.

    ReplyDelete
  5. Harap2 ada ahli2 parlimen yg baca artikel tulisan mantan KPN Tun Haniff Omar.
    Harap2 ada yang buat U Turn....maka kurang lah sokongan kepada Anwar. Kurang daripada 121 atau hilang langsung walaupun simple majoriti.

    Ahli2 Parliment ooiii dengar2lah cakap orang2 kat luar sama yang tahu luar dalam mengenai Bang Nuar supaya rakyat tidak tertipu.

    ReplyDelete

JOHOR WAJAR SAMAN

https://www.thestar.com.my/news/nation/2022/06/26/pakatan-govt-erred-when-it-withdrew-review-bid-on-pulau-batu-puteh-says-johor-mb Keputusan...