Saturday, October 17, 2020

SIAPA JURUCAKAP RASMI UMNO

Yang kedengaran macam katak panggil hujan..

Ramai sangat.

Dah ramai pemimpin mereka bercabang kepala.

Pagi sokong Muhyiddin, petang sokong Anwar.

Parti kalau dah hilang wibawa, hilang berkat..dah nak runtuh begitulah gamaknya.


Uikksss...lupa

Jangan sebok dengan parti orang..

Kah kah kah


3 comments:

  1. Kah! Kah! Kah!
    Dulu kemain canang malah doa umno terkubur paska pru14. Nasib tidak menyebelahi doa yang jahat. Prk² paska pru14 yg terakhir dimenangi oleh parti yg didoakan runtuh, karam dan terbenam. Siapa kata umno nak runtuh? Cakap dan tanya depan cermin der, mengapalah Midin susah sangat nak benarkan pejuang diluluskan oleh RoS. Bahaya sangat ke pejuang tu? 5 org mp je pun yg ada bersama...hahaha Tolak SS, tinggal lagi 4 budak itam. Kan bagus fikir dan doa Midin terbuka hati supaya pejuang diluluskan oleh RoS. Kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deiii... Pooooorahhh baru menang 5 PRK dah nak berlagak.. Lepas tu menang pulak semua di kubu umno.. Bukan PRU pun yg ada 222 kerusi..

      Oii buka minda laaa oiii umno skrg dah berkecamuk presiden kata lain yg MP kata lain tak ikut arahan.. Presiden pulak nak selamat nyawa yg MP dok berebut jawatan harta perang.. Macam beruk nazak lapaq DEDAK ki ki ki

      Tak yah la nak sibok pasal parti lain.. Kalah menang pun takda apa yg rugi umno tu dgn perangai pemimpin asyik ugut desak nak jawatan rakyat pun dah naik meluat.. Kenapa?? Ini bukan umno 50 thn dulu.. Ini umno pemimpin berjuang utk jawatan, harta, perempuan dan habuan dunia org melayu di beri dedak ciput dah lahap tahap gila jilat umno.. Di pebodo dgn cerita perkauman di telan macam percaya macam bangang tak boleh fikir..

      Sudah laaa henti laa cukup la jadi barua orang x2 politik yg takda faedah utk bangsa, agama dan negara.

      Delete
    2. Baik diam la budak itam. MN dh makin baik walaupun setan iblis dok cucuk siang malam. Semoga perpaduan melayu Islam di Malaysia ni semakin rapat bersama MN. Anggap budak itam yg benci umno benci pas ni hamba sahaya iblis yang perlu diabaikan.

      Delete

SRI RAM YANG SANGAT DITAKUTI

  Muhyiddin dedahkan....