Saturday, October 31, 2020

TUN GUGURKAN BOM ATOM KE PARIS

http://lifeofaannie.blogspot.com/2020/11/dr-mahathirs-twisted-words.html 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bharian.com.my/dunia/eropah/2020/10/746352/covid-19-perancis-catat-lebih-50000-kes-dalam-24-jam&ved=2ahUKEwjwmfez_-DsAhVfzTgGHf00DE0QFjAJegQIEBAB&usg=AOvVaw2T1T1cui0cw5oiNYkhWN64



6 comments:

  1. Orang yang akal waras senang dengan jelas boleh nampak bahawa Tun punya kenyataan sengaja diputarbelit.

    Saya tak pernah percaya jika ada berita-berita sensasi mengenai kenyataan Tun sebab bukan personaliti dan perwatakan Tun untuk bercakap dengan nafsu. Sentiasa dengan fakta dan tenang.

    Barat dengan sifat kolonialnya yang masih tebal. Amalkan polisi double standard. Tidak pernah ikhlas dalam memperjuangkan has asasi pun. Pasti ada udang disebalik batu.

    Jika ada rakyat kita yang terpengaruh tu nampak sangat la mudah untuk dikawal mindanya, pemikiran berkiblat barat dan tiada prinsip yang kuat. (Duta US ke Malaysia, Editor Star,banyak lagi la dalam online news)

    ReplyDelete
  2. Takde yang salahnya kecaman tun kpd kenyataan macron. Takde kompromi bila junjungan nabi kita sering dipermainkan. Teguran yg bijak dari tun.Tapi penyamun kepit telor ckp kalau nak hentam kena lembut2. Takut negara terjejas. Hal agama islam dicela boleh dia rilek je sipenyamun ni. Bangsat punya munapik

    ReplyDelete
  3. Tuan KD, tu la beza Tun ngn ramai typical malay muslim kt Malaysia ni.. klau ikut dorg, suruh Tun abiskan masa tua dgn beribadat je atas sejadah.. punya jumud pemikiran dorg ni...
    Satu2 nya pemimpin dunia yg pertama akan bersuara keras dan lantang tanpa ada sebarang lapik bila bercakap dgn dunia bila mana ada nya penindasan atau ketidakadilan pada Islam dan umat Islam.. Sejarah membuktikan yg mana Palestin, Iraq, Bosnia, Somalia, Sudan, selatan Thai, Selatan Filipina dan lain2 negara Islam sememangnya ada hubungan yg amat rapat dgn Tun Mahathir Mohamad.

    ReplyDelete
  4. Bnyk tindakan Tun yang saya rasa kurang setuju, namun apa yang Tun tulis berkaitan Perancis masa kini, saya sokong penuh. Tun tidak bersendirian sebenarnya. Kebanyakan negara Islam dan Asia Barat juga bertindak atas dasar yang sama. Sang biadap yang cabul mulut menyalahkan agama Islam kerana sentimen kebencian perlu diajar dengan bahasa pengajaran. Sejarah tercatat dan direkod tidak boleh buat² lupa. Mari kita sama² lihat, perang kebencian yang dilancarkan oleh orang no. 1 Perancis kepada Islam akhirnya akan memalukan dan merugikan diri sendiri dan negara Perancis.

    ReplyDelete
  5. Sdra Anon 12.04,

    I fully agree with your comment. Tun speaks with facts. And he calls a spade a spade. He does not mince his words.

    By the way, poor Muhyiddin. PM ruffled feathers after 'bashing' Umno ministers over emergency flip-flop.

    Tun had reminded him of Umno's position. A clear indication Muhyiddin has landed either on a rock or hard surface...TULAH AND SERVE HIM RIGHT.

    Muhuiddin, do not whine, moan or bleat.

    ReplyDelete
  6. TUN M IS THE TRUE MUSLIM WARRIOR.
    ANWAR &;NAJIB MERELY HIPOCRITES & COWARDS.

    So, stop being a cow
    Please listen me now
    And listen me good
    Don't be a dumbed deadwood....!!

    UMNO under Najib & his successors is good as dead since GE13 in 2013.

    Sementara PH kini (sejak diambil alih oleh Sheikh Al Jub) bukan lagi 'Pakatan Harapan', tapi dah jadi 'Party Hopeless'.

    Prestasi PH di PRN Sabah adalah bukti nyata bila PGayR menang keciput 2 kerusi saja.

    Cubaan Sheikh Al Juburi cuba rampas kuasa dgn menyondol pintu BELAKANG sekali lagi gagal menjadi boomerang memalukan diri & keluarganya. Anak lelaki tunggalnya (Ehsan) gara2 buruk laku bapanya pun tak sanggup menanggung malu hidup dalam buangan lari ke luar negara bertahun-tahun sampai kini.
    Dah lah gitu, Nuwar pembelit, membohong konon SD2nya dah diserahkan kpd YDPA, tapi disangkal oleh pihak istana - tak hal dia hanya sebut jumlah dgn air liur basinya tanpa menyerahkan SD2 berkenaan.

    Dari pengalaman & pengamatan ku sejak 1998, Sheikh Anwar Al Jub adalah punca perpecahan dan pengganggu kestabilan negara dek kemaruk sangat mau jadi PM.
    Reformasi ala keganasan ikut-ikutan Indonesia & Arab Spring yg dipelopori oleh Al Jub hanya membawa kecelakaan & kemusnahan harta benda awam & serta mengganggu ketenteraman negara.

    Tengok saja Indonesia & negara2 Arab, apa terjadi pada negara mereka sekarang sejak diadu-domba oleh pihak Zionist Yahudi, Amerika & negara2 Barat.

    Sheikh Anwar Al Jub adalah pengkhianat, budak suruhan Zionist Yahudi & Amerika.....!!
    Buktinya, apakah kita pernah saksi atau dengar Al Juburi membidas kekejaman Zionist Yahudi, Amerika & negara2 barat terhadap negara & umat Islam selama ini.......???
    Contoh paling nyata, Al Juburi langsung tak berbunyi bila presiden Perancis menghina Islam & Rasulullah SAW.

    Kedua-dua Najib & Anwar adalah Pengecut, penjilat Zionist Yah6di & Amerika.....!!

    UMNO meLAYU kaki Sapu....!!
    Reformasi kaput, my foot, kentoot....!!

    ReplyDelete

APAKAH MAHKAMAH SEDANG TURUT DICATUR OLEH STRATEGI LUAR UNTUK KEPENTINGAN POLITIK...

Namakan satu institiusi, badan di negara ini yang masih kuat integriti nya untuk diyakini oleh rakyat?  Kerajaan? Parlimen? Pdrm? ATM? SPRM?...