Wednesday, October 21, 2020

UMNO KINI BUKAN LAGI TANDINGAN BERSATU DAN PAS..



Zahid tersepit..

Muhyiddin menyepit..

PAS menyelit..


13 comments:

  1. KD ko percaya cerita Lokeman Adam?..

    Baru ni ko kutip cakap lokeman persetujuan mp umno sokong Anwar hanyelah untuk adakan pru..

    Tak sangka ko pon percaya cakap lokeman adam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Info lonbakman biasanya hampir tepat..

      Cuma analisa dan citarasanya perlu ditapis..

      Delete
  2. Ada tak dlm perlembagaan Agong diberi kuasa menentukan kerajaaan melalui SD oleh mp2?...

    ReplyDelete
  3. KD,

    Setidak-tidaknya, pentadbiran PN jauh lebih baik dari PH.

    Sekarang ini, boleh saya katakan ekonomi makin baik, taraf hidup orang melayu jauh lebih baik dari zaman PH. Kerja pun semakin banyak banding dengan dulu.

    Sekarang ini orang melayu dah sedar dan dapat bezakan yang mana kaca dan yang mana permata.

    Barisan saf menteri di PN juga boleh dikatakan hebat-hebat dan bertaraf dunia.

    Orang melayu dah boleh rasakan sendiri, tak payah nak buat cerita itu ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh kau bagi aku alamat gua mana yg kau tinggal..
      Aku nak hantar beras dan gula..

      Delete
    2. Dia bermimpi tiba2 jadi kaye...kikikikik..

      Ada velfire ada mercedes...

      Delete
    3. Bro kau buat cerita komedi utk org melayu syok ka bro ki ki ki.. Memang kelakar la bro kah kah kah!!!!!

      Delete
    4. Sebut velfire ni, kd dh mintak maaf sbb terfitnah mb kedah beli velfire. Siap bg no plate lagi? Tak mengaku takpe kd. Rekod jawapan ko pd respon aku ada. Tentu ko ingat... Fitnah ni besar azabnya kd. Kena mintak maaf.

      Delete
  4. Zahid stupid
    Muhyiddin intrepid
    Hadi prosaic

    ReplyDelete
  5. La..kata gencatan politik. Rilek la. Kan anwar prank je tu psl nombor.
    PM apa gini, blh main kena ugut2 dgn umno.

    ReplyDelete
  6. Boleh sambung lagi tu....

    Anwar terpalit....
    Mat Sabu terlilit....
    Lim Guan Eng tercalit ....
    Tun M terbelit....

    Kih... kih....kih

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

KAYANGAN KECIL TAWARAN COMPOUND TENTULAH KAYANGAN BESAR JUGA AKAN ADA BIDUBICARA, TAK GITU

 https://www.thestar.com.my/news/nation/2021/12/01/neelofa-and-hubby-given-dnaa-in-sop-violation-case-to-be-issued-compound-notices-instead ...