Tuesday, November 24, 2020

ANWAR DIKATAKAN KAMCENG DENGAN WORLD BANK..

Raise EPF withdrawal age gradually to 65, suggests World Bank: It says some new measures necessary as Covid-19 may increase vulnerability of older persons with reduced savings through lower contributions and early withdrawals


BNM: Bantuan tersedia. Peminjam yang terjejas dibantu melalui moratorium/pengurangan ansuran bulanan. Hubungi bank anda atau BNMTELELINK 1300885465

13 comments:

  1. poor indon.kirim salam kat ayahanda sukmacelikmata kepitmengena.ok ka?hehehe

    ReplyDelete
  2. Bank dunia nak masuk campur ke urusan kerajaan malaysia ke? Rakyat malaysia bersara umur 60. Dia cdg keluar 65?
    Ok. Mtk bank dunia bagi dana ratus trillion wujudkan pekerjaan yg sesuai yg ringan.. Pekerjaan mengikut kesihatan rakyat.. boleh kerja sampai umur 65 tahun. Work from home. Online. Hehe.

    ReplyDelete
  3. Ok la Bang Non kamceng dng World Bank tak berdosa besar pun jangan jadi si bedul yg atok yang lantik smpi la ni Jho Lo tak tangkap lagi..Jho Lo dah tukar wajah jadi beruang

    kah kah kah... bodoh punya ketua pulis

    Aljazeera cari Jho Lo smbik gentel telo boleh wawancara Jho Lo lagi...

    Si bedol smpi la ni tak bole jumpa... elok guna khidmat Aljazeera tangkap Jho Lo... amacam ok tak idea ako..!!

    kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berani jolo kena interview. Jgn jadi najip. Lari. Siap buat muka nangis. Tu baru perempuan yg interview. Kalau kak ros emelda ..tak cukup tanah lari.
      Yg penting..penyamun 72tahun jail..

      Delete
  4. Nak interview dgn tangkap sama prosedur ke? Cuma nak tanya geng makan kayu ni. Dah le komen lari dari tajuk

    ReplyDelete
  5. Nak interview dgn tangkap sama prosedur ke? Cuma nak tanya geng makan kayu ni. Dah le komen lari dari tajuk

    ReplyDelete
  6. Nak kena jawab jugak ke soalan bangang ni..!?

    ReplyDelete
  7. Jgn bimbang. Jolo pon nnt buat sumpah lahanat mcm sepupu dia al jibby penyamon.kikiki

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

REFORMASI REFORMASI REFORMASI SENDIRI TAK REFORMASI KAHKAHKAH LAWAK

Sebok minta orang undur...sendiri liat nak undur   Desakan Anwar undur jika tidak diselesaikan sekarang tetap bangkit MENJELANG PRU15   PKR ...