Thursday, November 26, 2020

ANWaR LAGi SEKALI MENIPU DIRINYA SENDIRI UNTUK PELUANG KERUSI PM

Kahwin dulu nikah kemudian... 


Jika bajet tidak lulus secara moralnya Muhyiddin wajar melepaskan jawatan dan Anwar dengan mudah mendapat undian majoriti MP sebagai PM.

Kerana pembohongan numbers sebelum ini Anwar tiada keyakinan diri..

Pembohongan Mahathir penghalangnya sebelum ini pun jelas rekaan...

Penyokong kena kencing...


Ohhh..

Sebenarnya

Anwar

Takut

Jemin







11 comments:

  1. Jadi, siapa sebenarnya MU AGIK, Anwar Ibrahim.atau OT95....????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabik kepada Tun M ada jati diri dan bermaruah,,bukan Anwar cakap berdegar degar namun akhirnya haprak semalam...!!

      Delete
  2. Itu la yg aku respect dgn tdm. Dia buat apa yg dia ckp. Ada prinsip. Aku tak pernah undi dia pun masa dia pm 22 tahun. Tapi aku sangat2 respect dia as a negarawan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dia lead satu isu.. Tindakan dia teratur

      Delete
  3. ph just got no gut. wasted my vote last time. will never vote them again. kena checkmate pkr dap. peoples want to see the numbers. if you dont have just dont talk. sorry mates not. you dont deserve it. at least some have guts to fight. you have given the current govt the legit so back off for god sake. You have not proven that you have the numbers. What bunch of loser.

    ReplyDelete
  4. Siapa sebenarnya MUNAFIK, Anwar Ibrahim atau OT95 yg korang kutuk dan maki hamun?
    MSO siap buat entry DUA KALI dalam.blognta mengutuk OT95. Now, carilah orang tua tudi PADANG MAHSYAR Ostoad MSO....kikikiki


    ReplyDelete
  5. Yang menjerit jerit nak jadi pm nuwar. Yang memaki kerajaan tak sah, pintu belakang dia jugak. Yang pegi mengadap jumpa ydpa dia ada majoriti dia jugak. Yang mengamuk cakap kerajaan mudin rasuah jawatan puak dia jugak.

    Rakyat nak tengok sekurangnya sebagai pembangkang tunjukan individu secara berdepan, fizikal, catit, untuk undi secara belah bahagi. Bukan undi secara suara. Undi secara suara ni bila speaker dengar suara atau gema mana yg lebih kuat sebut setuju.
    Kalau pmbangkang Kalah secara undi belah bahagi sekurangnya puashati.

    Rakyat juga memang tahu belanjawan mesti lulus. Muhyidin akan guna yg ada kuasa akan guna apa cara pun belanjawan ni mesti on dulu peringkat dasar. Lepas tu mp nak revised nak ubah peringkat jawatankuasa dia apa pedulik.

    Belanjawan disokong bermkana kerajaan yg dicop oleh pembangkang sbg kerajaan tak mendapat mandat adalah tertolak.

    Sekurang2 ku li juga pegang teguh kata dia. Tak hadir sidang sebab menganggap kerajaan tak absah.

    Telah ditunjukan satu lg kebenaran bhw anwar memang tak layak jadi pm malah jadi ketua pembangkang pun. Selain masalah moral seks.
    *

    ReplyDelete
  6. Amanah kena tikam dgn nwar ph, xde dlm group wasap sokong budget hihi.. kesian kalid s.alam sungguh2 provoke dihujung penggulungan tpi nwar senak tulur wlpun jelas krjaan kekurangan undi. budak tadika pun boleh kira mp pn yg tiada. mau KEJUNG keyboard warrior nwar ph nak cover malu weh..

    ReplyDelete
  7. Mana pentaksub anuar semua kena kencing dgn anuar yg semua org tau kaki kencing

    ReplyDelete
  8. Politik Malaysia tercinta mp 3x5.harap jika convic dah pupus di Malaysia pru15 elok diadakan biarlah ada majoriti parti 2/3 senang xAda mp lompat parti@jadi king maker
    🤗😎😍

    ReplyDelete

CASH IS KING VS KING COBRA

Smart Politician terpaksalah kita akui walaupun dia juga banyak kelemahan dan kekurangan... Anggap dia siffu dan ayah... Kena dengar nasihat...