Monday, November 30, 2020

HAL OSTAT NI PUN KITA PENIN JUGAK

 


Program realiti ostat ni, siapa juri pemilihan dan siapa juri pertandingan.

Puak depa juga.

Orang Melayu serba bermasalah, juara di semua peringkat yang tidak amanah dan tidak berakhlak.

2 comments:

  1. dari dulu lagi aku memang tak percaya langsung dgn produk program macam ni. Walau alim mcm manapun, bila dia mula menerima utk menjayakan satu2 'program' tv maknanya dia adalah bersedia utk diprogram 'produser'. Means Dakwah, agama kena tertakluk bwh produser.

    #hadis akhir zaman.

    *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan cari makan dengan mengajar ilmu agama. Kalau nak cari makan, boleh berniaga. Dua-dua tu boleh jalan serentak tapi asingkan aktiviti. Pantang org dulu-dulu mengajar ilmu agama utk dptkan bayaran.

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

REFORMASI REFORMASI REFORMASI SENDIRI TAK REFORMASI KAHKAHKAH LAWAK

Sebok minta orang undur...sendiri liat nak undur   Desakan Anwar undur jika tidak diselesaikan sekarang tetap bangkit MENJELANG PRU15   PKR ...