Monday, November 30, 2020

MANA DIA KATA NAK TOLAK BAJET TAHAP KEMENTERIAN...

Sedap kalau puak ni dimaki ....memang layak..


Apapun aku salute..AMANAH memang tahap rela dikencing..

Dan yang rela dikencing nak pilih lagi ke tahun depan...

7 comments:

  1. KD kau buat homework sket sapa walaun tak hadir tu.. dengar boboi atok dan gang PejWang tak hadir klu hadir tak undi ...!!

    ko buat homework sket.. nama nama yg tak hadir tu..

    ReplyDelete
  2. Speaker Dewan Rakyat Azhar Azizan Harun kemudian membenarkan permintaan itu dan menangguhkan sidang selama 10 minit untuk proses undian setelah undi belah bagi dilakukan. Loceng dibunyikan 2 minit untuk menarik perhatian MP.

    Keputusan :

    Setuju (PN) : 105
    Pembangang : 95
    Tidak hadir : 20

    Jumlah MP ketika ini adalah 220 ( setelah 2 MP meninggal dunia).

    Maka MP Kerajaan adalah 111 (mati 1) manakala 105 (mati 1) dari pembangang.

    Jadi boleh diandaikan yang tidak hadir dari MP Kerajaan adalah
    seramai 111-105 = 6 orang

    MP Pembangang yang tidak hadir 105-95 = 10 orang.

    Ohh mungkinkah Pembangang tidak hadir dirasuah, dibeli atau sudah dibailout...!?

    Siapakah yamg tidak hadir itu..!? Boboi, atok dan gang PejWang sudah main balik..!?

    Round 2

    Kita tengok sapa yang kenaaa..!?

    Pada walaun atau Otai buat homework sket senarai nama Pembangang tak hadir tu.. dengar boboi atok dan gang PejWang tak hadir klu hadir tak undi ...!!

    Kasi tayang pada pengundi kawasan masing masing..!

    kikikiki.. haaahh tepokkk... pop corn baru abis supering tinggal sikit wayang makin klimaks coconut shake dah abis..

    hahhh tepokkk dolu kita order grab food panda food pulak hahhh..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh bangang, memang Tun tak perlu datang untuk mati melutut kerana pendirian tolak bajet keseluruhan telah dibuat.

      Yang dajjal mengaku nak tentang di peringkat kementerian tu siapa?
      Kenapa pu**mak² tu tak datang

      Delete
    2. bersangka baiklah .. ini semua strategi ulung dari dasai.. duduk bantah atau tak hadir mungkin juga strategi dari dasai.. aku bagi kredit semua kat dasai .. korang boleh klaim ini adalah strategi dasai.. untuk duduk atau tidak hadir.. kah kah kah

      Delete
    3. KD
      I like your reply at 4.26
      😅😅

      Delete
  3. Pada pengundi pengundi kawasan next PRU 15 nanti.. setelah di timang timang di belek belek samada nak jualbeli secara kati, tahil atau kilo YB kawasan kelian elok humban dalam longkang...

    Lu fikir lah sendiri

    ReplyDelete
  4. Payback time. Ha ha ha. Dah hadi akadamik.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SEDIKIT KELEGAAN: LGE AKUI KEBERKESANAN PAS DALAM KERAJAAN

PERANAN PAS SANGAT DIHARGAI.... PAS PERLU TINGKATKAN PENGUASAAN KERUSI UNTUK MENANG DAN DOMINAN