Thursday, November 19, 2020

MUHYIDDIN SUPERB

Najib cadang 10k..

Muhyiddin bagi 60k..

Najib minta morotorium dilanjut (buat kajian ke tidak?)..

Muhyiddin dah capai sasaran lebih awal..




2% tu termasuk aku yang terus bayar sebab akhirnya kena bayar juga..elok bayar sekarang., baki pun sikit je lagi..
Kalau tak mampu nanti boleh minta penjadualan semula jumlah dan tempoh bayaran..

Kalau Muhyiddin kekal selangkah ke depan memang kempunanlah Anwar nak jadi PM dan elok Najib lupakan nak jadi PM semula.

5 comments:

  1. 650,000 tu baru 5% dari total yg layak moratorium seramai 10 juta...

    nak nipu pun agak agak la broo

    ReplyDelete
  2. Dah kena terjah kiri kanan baru muyidin setuju bagi epf dan moratirium..

    Dari segi pemulihan ekonomi dan peluang yg berenti kerja dapat kerja semula masih samar2...

    Muyidin tiada formula....

    ReplyDelete
  3. Apa susah2? Cetak je wang banyak2, bagi 100 juta setiap sorang... Tak gitu Timb. Menteri?

    ReplyDelete
  4. Najib dilantik ketua penyokong MP BN.
    Mudin pulak lantik shahidan ketua penyokong MP PN.
    Superb PM.

    Wak jahid asik mencuba macam2 cara yg asik tak menjadi je. tengah lawan seni politik dgn mudin. Kita tengok.haha

    ReplyDelete

RAFIZI KOTA JANJI: NAJIB TAK LENA TIDO

https://vt.tiktok.com/ZSRreDuQM/?k=1   Rafizi sebagai orang muda, sedang bersemangat membetulkan politik negara sangat tercabar dengan semba...