Monday, November 23, 2020

NAJIB TERLALU BAGUS SEJAK JADI MANTAN PM

Najib denies inciting Malaysians to reject PN govt over EPF, moratorium: The former prime minister says the two conditions for BN’s support for the budget are not populist moves but economic strategies.

# Pendengar yang baik, mesra rakyat, kekal pandai ambil peluang, mesra wartawan, hubungan dua hala yang berfungsi dan otak yang bergeliga.
Masih banyak lagi kebijaksanaan Najib yang masih tersimpan dan belum dipersaksikan.


9 comments:

  1. Sama dgn tun mangkuk...jadi bijak sikit bila tak jadi peeM.
    Pernah jadi peeM...janji tinggal janji...bukan kitab suci.

    Dpt jadi peeM...petronas syarikat nasional ditamatkan kontrak pembekalan. Bagi pada petron yg ada anak beranak punya kepentingan.
    Rakyat disaran bersemangat nasionalis dgn menyokong produk tempatan. Tapi petron bukan jenama dan produk tempatan.Kenapa?!!Sebab legasi mrk tamak mcm syaitan!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikikiki

      Bro..wad mental banyak kosong sini, jemput datang

      Delete
    2. Releks lah cai...
      Tak kan tak boleh jentik sikit tun mangkuk tu...

      Kan fakta tu...hehehe

      Delete
    3. Memang belum pernah jumpa orang gila mengaku gila..

      Teruskan bro asal kau bahagia..

      Yang nak masuk jail bukan orang tua tu..

      Kikikikiki
      Fakta tu..

      Delete
    4. Kd..ada x pengomen kt sini yg lebih cerdik dr jon dol si tukang ramal tu...ke jon dol dh masuk wad gila.

      Delete
  2. Sama je la semua. PH masa jadi kerajaan. Bila dengar menteri kuar statment, mcm nak diludah ludah je rasanya. Sampai mamber aku cakap. Aku kalau jumpa la mamaat ni kat luar, mau makan beluti berpaku dia ni. Jgn tanya pas. Hebat masa pembangkang. Skang ni dah mcm burung belatuk aku tgk. Pejuang melayu islam mcm dah tarikh luput. Tapi elok jugak. Allah jatuh kan PH utk bagi mereka sedar diri dan jugak dedahkan wajah2 yg mengaku pejuang melayu islam bila diberi kuasa.

    ReplyDelete
  3. Najip sejak kena tendang jadi pm, kena terajang jadi presiden umno, memang nampak bijak. Dah pandai ziarah rumah rakyat marhaen. Dah pandai telan makanan kat warung2. Cuma tu la... Tanak dah dia bawak kakros join sekali. Ikut sangat ckp pengurus imej dan cybrtrooper dia. Kakrus dikatakan Liabiliti.pencemar imej. Tak real nak mewayang. Berlakon..

    ReplyDelete
  4. Sejak hilang jawatan PM najib tak takut bini lagi..tu pasal dia jadi bagus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sejak dia bawak motor lah kan, klu guna flight mesti dak ros berbondong2 derr.. bersiku bagai

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

REFORMASI REFORMASI REFORMASI SENDIRI TAK REFORMASI KAHKAHKAH LAWAK

Sebok minta orang undur...sendiri liat nak undur   Desakan Anwar undur jika tidak diselesaikan sekarang tetap bangkit MENJELANG PRU15   PKR ...