Sunday, November 29, 2020

NAK BERDIRI PUN KENA MINTA IZIN..TAHAP BODO TERTINGGI

Macai standby je lah..aku banyak peluru lagi nak tabur ni...

Nasib le kan..

Lawan kemungkaran tak perlu tunggu pandai..cukuplah lawan walau dengan sebaris ayat.


2 comments:

  1. Mintak izin pasal takut kan sesuatu. Bukan pasal prinsip diri. Kalau di katakan ada yang tak kena, maka bangun untuk bantah. Bukan kena minta izin dari sesiapa. Nak bangun kena dapat izin dari seseorang.. Maka tak bangun kenapa tak minta izin dari seseorang juga. Dari situ kita dah tau kearah nya kecondongan sosok itu

    ReplyDelete
  2. Dah salah mcm2 nak cover....kiranya melayu terakhir la tu. Siap mintak izin,tu namanya bengong !
    Nak tunggu peluru di tabur ni... bukan marah....seronok
    Hahaha...

    ReplyDelete

APAKAH MAHKAMAH SEDANG TURUT DICATUR OLEH STRATEGI LUAR UNTUK KEPENTINGAN POLITIK...

Namakan satu institiusi, badan di negara ini yang masih kuat integriti nya untuk diyakini oleh rakyat?  Kerajaan? Parlimen? Pdrm? ATM? SPRM?...