Tuesday, November 24, 2020

SEBAB PENTING ANWAR@NAJIB PM

Hanya ada satu sebab untuk aku.

Membolehkan mereka siasat-tangkap-dakwa-penjarakan Tun.

Kalau ikut mulut mereka, ada beberapa kes.

Kalau ikut mulut penyokong mereka, ada beberapa lori.

UMNO sekarang berada dalam kabinet Muhyiddin kenapa tidak boleh buat gesaan dan tindakan tersebut.

UMNO ada Timbalan Speaker di Parlimen, kenapa Najib @ semua MP UMNO @ semua MP PKR tidak buat usul siasat tangkap dakwa

Geng Hadi pun boleh tumpang semangkuk kalau nak..

Sekurang kurangnya Najib mahathir bersebelahan sel.

Kalau itu pun tidak dilakukan.. ramai yang sudah tempah tiket secara hina di padang Mahsyar untuk bertemu Tun.

Wallahua'alam.





Usaha terdesak geng kaki fitnah..

11 comments:

  1. Adakah sumpah laknat bossku dolu mungkin esok hari ada lagi yang tertelan kapor barus..!?

    Dalam masa 66 hari lepas 20 Disember 2019 Najib angkat sumpah laknat, kerajaan PH jatuh, kata Najib.

    Sumpah laknat bagi menafikan dakwaan Azilah Hadri berhubung pembabitannya dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shariibu.

    “Ada rakyat yang buat perkiraan. Dia kata, selepas 66 hari saya melafazkan sumpah laknat itu, PH jatuh.

    (Tetapi) saya tidak boleh buat kesimpulan itu. “Cumanya ayat terakhir dalam sumpah laknat itu memang berat dan memang saya fikir banyak kali hendak sebutkan,” kata Bossku (link kat bawah ni haah)

    https://m.malaysiakini.com/news/525381

    Lagi link sumpah laknat bossku selepas 66 hari sumpah laknat PH melingkup masuk longkang

    https://m.facebook.com/jinggo.fotopage/photos/a.1760013514225579/2976861539207431/?type=3

    Semua harga sudah naik cuma harga 'maruah' diri rakyat Malaysia makin turun sudah hampir 22 tahun 22 bulan lama nya..!!!

    Nyawa masih onn lagi dah ada yang mandi kapor barus.. kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berapa hari pula sumpah laknat makan diri bila dijatuhkan hukum 72tahun..

      Delete
    2. Aku tetap pegang prinsip.. Tak hina najip sbg pembunuh ke.. Tukang letup ke.. Kes morais ke.. Sebab tak dibuktikan pun dalam mana2 mahkamah.

      Fakta kebenaran cuma dia penyamun, salahguna kuasa setting duit haram. Dah sabit pun.
      Dan berpuluh kes lagi. Dgn maklumat awam rampasan beratus juta duit beg emas dll.
      Sama jugak dgn nuwar. Sabit. Salah liwat atau memasukkan punai ke lubang taik lelaki.
      Ini bukan fitnah. Ini fakta. So diaorg tertolak utk di sokong sebagai PM atau perdana menteri.

      Delete
  2. sumpah makan tuan daa..72 tahun.ambik ko.padan muka apamalubanduanku.kikiki.x kaya pon ok.janji jibby masuk jel.hoorraayyyyyyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu lepas ni pulak sumpah laknat 21 pertuduhan kes 1mdb. Macai2 dia tengah deraf ayat tu. Sabar karo. Hehe
      Sempat agaknya buat sumpah laknat atas menara trx nanti. Kat bucu atas sekali. Hehe

      Delete
  3. Sumpah laknat is between person to person..tak ada kaitan dengan kerajaan, parti, bulan dan bintang.

    Either you or him, now or latter.

    ReplyDelete
  4. Setuju. Berpuluh tahun puak gay dan penyamun asik cakap je tun byk kes. Tapi kesudah takde apa.
    Kes memali yg dikatakan silap pun tahun lepas bukan main punya sambutan. Tahun ni satu sambutan pun yilek. Semenjak jadi menteri.. Memali tu cuma wayang je.

    ReplyDelete
  5. Terkini maklumat dari Sdr Lokman says Muhyiddin has less than 90 MPs with him. Jadi, apa susah sangat? Resign lah..!!

    “15 daripada 20 ahli parlimen Barisan Nasional yang menzahirkan sokongan mereka terhadap dasar belanjawan semalam ingin parlimen dibubarkan bulan depan agar Pilihan Raya Umum ke-15 dapat diadakan pada bulan Januari atau Februari 2021.

    Kesemua 20 ahli parlimen terbabit menzahirkan sokongan mereka supaya Belanjawan 2021 diluluskan di Dewan Rakyat dan pilihan raya umum diadakan secepat mungkin.

    Memandangkan Barisan Nasional tidak sehaluan dengan Perikatan Nasional dan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, tindakan 20 ahli parlimen berkenaan turut merupakan bukti keterdesakan kepimpinan Perikatan Nasional untuk meluluskan Belanjawan 2021.

    Penganalisis yang juga bekas pensyarah Universiti Teknologi Malaysia, Azmi Hassan berkata, Najib akan dilihat sebagai pemenang hanya dalam isu KWSP dan moratorium, tetapi masih akan didakwa bermain politik terhadap Muhyiddin.

    Hari hari terakhir kerajaan Mahyuddin@Atok cipta alasan ada kemungkinan pengundian ditangguh alasan Covit19 makin parah.

    ReplyDelete
  6. Kesimpulan:

    Sembang kari @ fitnah tidak laku di mahkamah.

    Bring it on.

    ReplyDelete
  7. Kenape tun takut sangat kpd anwar?...hingga janji pon dicapati..

    ReplyDelete

KENA KENCING...

Di Mana Mana negara pun di dunia ini termasuk di Malaysia, rakyat akan dikencing oleh pemimpin dan kerajaan mereka. Jika berparti, Presiden ...