Thursday, November 19, 2020

TAHNIAH DBKL ANNUAR MUSA DAN ZAHID


Isu arak, jangan pula selepas ni jadi macam pemimpin PAS minta maaf...
Jangan ditarik balik untuk dapat sokongan undi kelak.


Tak perlu jadi pemimpin PAS untuk melaksanakan sesuatu yg lebih baik nilainya..

Pemimpin Melayu PH takkan mampu lakukannya..

Action speak louder.


Anwar Ibrahim perlu bersedia dengan kemampuan sendiri untuk meyakinkan AP akan keterbolehannya memiliki lucky numbers..




8 comments:

  1. Larangan jual arak satu joget pentas je dari puak munapik.
    Tukang lulus lesen arak pun puak ni. Tukang bagi premis perniagaan pun puak ni. Tukang bagi permit bukak bangunan niaga pun puak ni.

    Pinda undang2 jadikan alcohol arak macam dadah baru boleh sembang kedai tak boleh jual. Kalau tak tu semua wayang gempak je.

    Agaknya menteri cakap jgn jual arak yg tak dicukai kut. Arak seludup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berkuatkuasa Oktober 2021 jadi tak perlulah ungkit cerita sekarang dan cerita lama.

      Tanpa akta larangan sukar untuk DBKL menolak permohonan lesen.

      Delete
  2. Motion of confidence..
    Satu² nya presiden umno paling lawak didunia. Teringat gambar dia masa dia mengadap tun lepas kalah pru.
    Dengan selamba wak ni menipu. Tengok kalu lepas 2 hari nanti dia sign sokong ku nan pulak senyap2 jadi penasihat bn. Lalang liat. Daun lalang ni Bagi lembu pun lembu reject

    ReplyDelete
  3. Sape yg usulkan undi percaya?...

    Zahid buat lawak....blm ada mp yg bawak usul undi percaya zahid dah gesa kerajaan benarkan bahas undi percaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg yg tak paham...sape yg usulkan undi percaya?...

      Usul undi tak percaya di cadangkan oleh tun madey dan ku li
      ..

      Delete
    2. KO tu yang lembu..

      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.bharian.com.my/amp/berita/nasional/2020/10/747640/dua-usul-undi-percaya-kepada-pm-tersenarai-dalam-aturan-mesyuarat&ved=2ahUKEwidmfyYgJDtAhV2IbcAHaT6DcMQFjABegQIAxAJ&usg=AOvVaw01bfB4NqQHrdgmtNJeLI9j&ampcf=1

      Delete
  4. Nuar muso larang jual arak di kedai runcit saja...

    Memang patut dah lama larang jual arak di kedai runcit termasuk kedai serbaneka..

    Minuman untuk bukan islam patut hanye boleh dijual di kedai khas sahaja yg orang islam dilarang masuk...casino genting larang orang islam masuk..

    Bila lobai Pas nak haramkan kilang arak?...makin ramai mati dilanggar pemabuk..

    ReplyDelete

APAKAH MAHKAMAH SEDANG TURUT DICATUR OLEH STRATEGI LUAR UNTUK KEPENTINGAN POLITIK...

Namakan satu institiusi, badan di negara ini yang masih kuat integriti nya untuk diyakini oleh rakyat?  Kerajaan? Parlimen? Pdrm? ATM? SPRM?...