Thursday, November 26, 2020

TAK PASAL PASAL NAMA TUN DIJULANG SEMULA WARGANET....

 

Terima kasih Anwar..

3 comments:

  1. Hahahaha...agak-agak la KD kalau nk tulis tu. Dah baca dlm kelab che det? Netizen puji Tun sampai tersembam kot. Anthony Loke mengaku terima arahan dpd Anwar agar tidak bangun utk undi belah bagi. Anwar dah troll Tun... Istilahnya ialah 'saya ada nombor tapi tak ada'. Kan...

    ReplyDelete
  2. madey dah x releven.. tiber2 jadi releven.. nak harap papa telor.. hapah tak boleh harap .. bukan salah madey tapi sebab bodoh dap bodoh pkr..

    mat sabu ... lagi tak guna..

    tak payah lah harap ph.. pakatan harapan ni kasi bungkus ikat mati .. campak ke laut.. jadi kerajaan bodoh jadi pembangkang pun bodoh.. membazir undi aku dulu..

    ReplyDelete
  3. si nwar ph tu bukan tak layak jadi PM, jadi ketua pembangkang pun dah tak layak sejak petang semalam. demi jaga air muka nurul izah, baik serah pada s. alam aje, tak pun p.sena hihi

    ReplyDelete

24OGOS2017 SIAPA PM SIAPA TPM SIAPA MENTERI PERTAHANAN

  Dalam isu ini siapa Ketua Penipu?  https://malaysiadateline.com/pelancaran-kapal-lcs-belum-siap-kerajaan-tipu-sultan-perak-raja-permaisuri...