Wednesday, February 24, 2021

BRAIN WASH

https://www.facebook.com/122751904433600/videos/764417727835425/ 

https://www.facebook.com/watch/?v=411591436533469

Lesen kerabat...


# otak lalat HIJAU memang dah Tak boleh cuci, sebab otak pun dah jadi taik..the best Jangan LAYAN..biar dia menanah,  bengkak.

1 comment:

  1. Nak tanya... Mak Chik yg bercakap tak tunjuk muka tu siapa yer? Siapa suami dia yer? Kalau dah tahu siapa suami dia, dan kalau kita google kat internet.. suami dan keluarga dia associate dgn sultan dari negeri mana yer? Saya bukan pro Pak Chik / pihak lelaki tu, BAGI SAYA dua - dua kapitalis, LINTAH yg menghisap darah (tanah) negeri Pahang ni. Sekurang kurang Pak Chik tu rakyat negeri Pahang. Mak Chik tu (?) dan macam mana dia boleh dapat banyak tanah (bukak 3-4 resort berekar ekar) dalam negeri Pahang. Dia bukak resort berpuluh puleh ekar tu, dia tak tebang pokok ker untuk buat chalet chalet dia? Dia tak tebang pokok ker untuk buat jalan ke resort? Dia tak tebang pokok ker dalam resort dia di negeri PAHANG ni untuk derian IOI, musang king, tekka, d24, manga, manggis dia dan lain2.

    Tolong lah sedar….walhal anak jati negeri Pahang, yang mak bapak IC 06, yg datuk nenek memang anak jati negeri Pahang, yang moyang buyut mati dalam Perang Sedara Pahang, merempat tak dapat tanah dari Kerajaan Negeri Pahang sendiri bersepah sepah... ni org luar boleh dapat tanah berpuluh ekar buat resort.tanam pokok buah pelbagai jenis, kami rakyat jati negeri Pahang sendiri tak mampu nak beli, jelir dgn lidah, juling dgn mata ajer.. nak punya tanah sendiri punya lah payah.

    Bagi saya kes ni serupa macam peribahasa Melayu, kuali mengata belanga bontotnya hitam, pada bontot kuali pun sama hitam. Kapitalis. 2 X 5.

    ReplyDelete