Monday, February 22, 2021

DALAM SEHARI DUA INI MASIH ADA KE YANG WARAS UNTUK SERTAI UMNO...

 


Kalau ditanya pun.. tentu ada tetapi bersyarat ....

Boleh offer pada Lokman adam yang sangat berharap...

Dipecat pun MASIH jadi "jurucakap umno" (Kita?)


5 comments:

  1. Itulah, apalah yg ada pada umno. Cuma agak hairan wal ajaib, tun mahathir baru ni ada sebut masih sayang umno dan mungkin boleh kembali kepada umno tetapi dengan syarat. Pelik bin alpelik walajaibon. Dalam situasi orang mula tinggalkan umno, tun pulak sebut benda pelik tu. Berimaginasi berlebihan. Mungkin nak meninggal sebagai ahli umno kot. Nostalgia yang perlu disempurnakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jawapan Tun praktikal, jawab sebab ditanya.

      Mungkin Tun JUGA boleh sebut, saya Tak kebulur...

      Puak sana tetap meroyan APA JUGA jawapannya.

      Dengan syarat..sangat cantik dan strategik bahasa politik nya. ERTINYA umno belum berubah..

      Jangan mcm Muhyiddin, akhirnya terpaksa JUGA peluk umno yg sama yg dulunya dikata busuk dan kotor.

      Itulah beza antara negarawan dengan Muhyiddin.

      Delete
  2. UMNO ni dah jadi stor untuk orang bodoh dan tak sedar diri. Perasan rasa macam parti suci bersih untuk agama bangsa dan negara. Padahal semua muka penyamun.

    Tun hanya jawab soalan. Orang tanya dia jawab la. Itu pun orang UMNO masih tak sedar diri rasa konon parti masih ada nilai.

    ReplyDelete
  3. Tanya umno?

    Kenapa sembang kari, kutuk MUHYIDIN tapi mereka sendiri Zahid Najib MASIH melekap di PN..

    Sebab APA?
    JAGA tengkuk ke JAGA RAKYAT?

    ReplyDelete
  4. kelas apa tu kunan.. satu je nak kabo.. sementara ada masa kat luar ni.. belajar2 selok belok kehidupan kepenjaraan.. ada orang kabor kalau sabun jatuh jangan kutip..

    ReplyDelete