Friday, February 12, 2021

INI PERJUANGAN SIAPA? UMNO KENA SETUJU UTK TIDAK LAGI MEMBERONTAK..


Muhyiddin sudah hampir penuhi semua cadangan umno (?) Dan kini umno tidak wajar lagi MEMBERONTAK, membangkang, kondem dan serang Muhyiddin (?)

Jangan sampai rakyat membenci dan menganggap umno tidak tahu dan tidak pandai berterima kasih (?)

Pembahagian kerusi wajar Adil Telus seimbang dengan faktor calon bersih dan boleh menang untuk meneruskan perkongsian kuasa...
 

9 comments:

  1. KD....apa tujuan kau buat statement tu????...provokasi dan macam rasuah pulak.....
    Yg Umno bangkang ialah, ketidakadilan dlm kesepakatan PN....
    Lagipun Bersatu dan abahcow byk mengkhianati Umno....
    Kezaliman semasa PH tidak diperbetul....
    Dalam diam menggunakan jentera kerajaan untuk menindas umno...
    Bukan ke bersatu ditubuh utk menggantikan umno....
    Kerusi yg dimenangi oleh umno/BN kena bagi kpd BN/umno semula walaupun MP tu dh jadi katak...

    Byk lagi yg kau KD tak tahu....

    Abahcow kena ikhlas dan jujur. Itu ajer....kalau tidak, tiada keberkatan dlm berkerajaan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perjuangan hanya untuk rakyat.

      Kalau untuk jawatan, kerusi, ITU namanya pengkhianat.

      UMNO kena BULI, ketidakadilan?
      Kalau dah hulur kepala kenalah rela dipancung..

      Hakikatnya boleh tarik diri kalau ada jati diri...tapi memang kompom Tak ada.

      Delete
    2. Akhirnya nanti, kau juga yg akan kecewa kd. Bagaimana kau seronok atok jadi pm kali yg kedua, akhirnya letak jawatan. Kau mula meraban salahkan org itu org ini utk mewajarkan tindakan atok letak jawatan. Akhirnya reputasi atok jatuh merudum seiring dgn reputasi bakal pm tepi tu. Kini kau berani kata umno itu ini, seolah kau tau semua pasal umno. Akhirnya apa yang kau rasa dan anggap tidak menjadi. Hakikatnya manusia ni serba kekurangan. Tak gitu kd?

      Delete
    3. Umno sokong penyamun anon..pesalah yg famous diseluruh dunia masih dipuja..itu kesilapan, pengkhianatan paling besar umno buat utk rakyat malaysia. Bila nak sedar?

      Delete
    4. Bodoh itu tidak diwarisi, tapi tak perlulah ditunjuk sangat. Sebut umno, kau terus ke twist kepada penyamun. Siapa tu dan adakah dia bernama umno? Kena bezakan antara parti dan individu. Parti ada perlembagaannya sendiri, begitu juga umno. Cuba teliti kalau kau boleh akses, dalam bab mana umno adalah penyamun? Elok la kau yang sedar daripada lamunan kejelikan melampau tu.

      Delete
    5. APA beza penyamun dengan MT yang berselingkuh dengan penyamun dan parti (umno) yang mempertahan penyamun.

      Delete
    6. Mmg bodoh x dpt diwarisi..tp dipengaruhi..yg ber bas2 dtg berkumpul di perkarangan mahkamah tu ahli parti mana? Yg jemput dia berceramah waktu pru parti mana? Pernah masuk facebook si dia? Ahli parti mana yg masih melaungkan slogan fitnah? Ahli parti DAP ke? Baca ayat pertama aku tulis le anon..tak faham kemudian ckp org bodoh

      Delete
  2. Oiii....machai UMNO!!!!!
    Kalau awak dah begitu yakin semua orang akan undi umno PRU15 nanti, tak payahlah meroyan, BERSATU khianat, nak rampas semua kerusi umno. Dah yakin boleh menang, keluarlah dari PN, lantik calon kat semua 222 kawasan Parlimen. Tak usah sibuk hal Abam, Abah or Atok, semua tak releven kalau dah yakin boleh fight alone.
    Fight 1 lawan 5: BERSATU, Dap, PKR, PAS, PEJUANG. Biar kami rakyat tentukan

    ReplyDelete
  3. Buang dulu la pemimpin pengkhianat yg rasuah, penyamun pembunuh penggubahwang haram dalam umno baru boleh cerita pasal pengkhianatan.

    ReplyDelete