Monday, February 15, 2021

KABINET MUHYIDDIN DIVISYEN KELAS 3

Dalam liga BOLASEPAK, ini DIVISYEN kaki bangku.

Kalau sekolah, ini kelas tercorot, seorang dua sahaja dapat B, subject lain C D E.

Kabinet majoriti nya dari BERSATU dan UMNO.

Dari BERSATU, asal di PH pun standard cokia, otak buat reban ayam mulut cakap kereta terbang...

Dari UMNO..nama gah, prestasi hancusss..

Kabinet PN, APA yang Tak lembabnya?


Ratio 1:3

Satu otak menteri umno+BERSATU+pas sama dengan satu otak menteri dap.

Macai MASIH sembang kari.

13 comments:

  1. Kata dua Otai pada Tun Mahathir

    Akhirnya, yang dikejar tidak dapat, yang dikendong keciciran. Rakyat menjadi mangsa akibat pengkhianatan yg berlaku. Hingga hari ini rakyat menderita angkara Mahathir, Muhyiddin, Azmin dan sekutu2 yg lain yang ambil peluang menjadi pengkhianat mandat rakyat.

    Justeru itu, hadapilah Mahathir sebagaimana kita hadapi rakan-rakan pengkhiatnya yang lain. Jangan sesekali buat kerja bodoh untuk bawa Mahathir ke dalam PH. Sesiapa pun yang cuba bawa Mahathir, itulah musuh rakyat dan kita akan tentangnya habis-habisan.

    WFAUZDIN NS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah berapa lama dah dikejar tu, tak pernah nak dapat pun. Sampailah Tun jadi Pengerusi PH baru la pembangkang dapat jadi kerajaan. Lepas ni tiada Tun, tunggu la sampai kiamat nak jadi kerajaan balik.

      Otai kepala bana la.

      Delete
    2. WFAUZDIN NS: 3.29PM, Jawatan PM tu bukan hak Tun Madey, senan-senang nak serah kat Anwar. KAMI rakyat takda hak ke nak bersuara....?
      Nak tahu, kami nak ke tak Anwar jadi PM, tunggu pru15. Madey dah takda, yg tinggal cuma PEJUANG.

      Delete
  2. Muka orang-orang politik ni mana tau malu. Yang penting duit masuk poket. Apa kisah orang lain cakap. Kalau menyamun pun rasa bersalah, inikan pula makan gaji buta.

    ReplyDelete
  3. Ku Nan sekolahkan Daim Zainuddin

    Lebih baik Tun Daim Zainuddin diam jika tidak mahu kesilapan sendiri dan jangan pula cuba memalitkan UMNO dan tunding jari kepada pihak lain.

    Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor membidas kenyataan Daim bertanya, siapa sebenarnya yang tidak berada dalam dunia realiti dan masih beranggapan mempunyai kuasa yang dapat menentukan apa-apa mengenai negara berdasarkan kehendak peribadi.

    Sehingga ada yang suka-suka meletak jawatan sebagai Perdana Menteri (PM) yang kemudian mencalonkan diri sendiri juga sebagai PM berikutnya.

    “Bukankah itu kroni Daim sendiri?” soalnya dalam satu kenyataan hari ini.

    ReplyDelete
  4. Aku ulang

    Ratio 1:3

    Satu otak menteri umno+BERSATU+pas sama dengan satu otak menteri dap.

    Macai MASIH sembang kari.

    Otak macai tentulah lebih low, no standard at all. Kalau dapat dedak...tulis panjang sikit.

    ReplyDelete
  5. Kabinet PH mcm la bagus sgt...
    22 bulan dh tumbang...
    Negara dan ekonomi rosak teruk dlm 22 bulan...
    KD...sembang kari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat kau power sangat...

      Gaji 1 Menteri 50k PH bayar untuk tugas 3 Menteri

      PN bayar Gaji 3 Menteri 150k untuk tugas 1 Menteri

      Mana yg teruk?
      Mana yg rosak ekonomi?

      Tu aku bagi satu contoh je..

      Delete
    2. Jangan sebut eknomi rosak tapi tak tulis apa benda yg rosak teruk sangat tu. Cuba tolong listkan. Ambik copy dlm fb najib pun takpe. Nak harap macai tulis.. Apa dia tahunya. Sekolah buduh

      Delete
  6. Ku Nan sekolahkan Daim?
    Dia dulu kroni siapa?

    ReplyDelete
  7. Yg dok gaduh buat apa.jgn jadi bingai sangat..depa sedap dpt duit berpuluh ribu sebulan.
    Kamu yg dok bawah.dok gaduh.nampak tak.sapa yg tak cerdik.
    Tak payah tuduh sapa betul sapa Salah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ramai yg bodoh di sini...

      Tapi yg PALING bodoh, benda yg salah pun Jangan cakap salah.

      Delete
  8. hang lagi la bingai.Sapa yg nk gadoh2 pasai ni.xpayah crita la sapa betoi tau salah.Tgk la news sendiri.Tu la dipanggil statement.Bingai dol.

    ReplyDelete