Monday, February 1, 2021

TOMMY THOMAS WAJAR DISIASAT DI BAWAH AKTA RAHSIA RASMI (OSA) DAN MEMPERTIKAI KEBIJAKSANAAN AGONG

Kenyataan Tommy Thomas mengheret nama baik Agong dalam konflik - Haniff Khatri

Menulis buku lebih kepada SESEORANG yang kecewa, hajat tidak ditunaikan atau tidak tercapai.

Perletakan jawatan Tun meruntuhkan semua strategi dan niat hajat sebahagian mereka di PH..

7 comments:

  1. Tomi tulis apa yg dia tahu mengenai tindak tanduk mahathir...dia bukan reka atau pecah rahsia kerajaan..

    Dia syorkan bagi saguhati untuk tangkap Jho lo...mahathir buat tak peduli pon kerana mahathir tak mau tangkap jho lo dgn alasan bodoo.....

    Dia cakap agong nak lantik wan Azizah PM interim tapi madey tak setuju....itu salah ke sebut nama Agong?....khatari dah lebih bijak kot..

    ReplyDelete
  2. Masa Tun jumpa Agong, letak jawatan Tommy Thomas ada ke bersama, ketka itu....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa ek ko tanya benda ni? Beli dan baca je buku tomi tomes tu. Persoalan tanya kepada penulis, bukan tanya untuk mempertahankan tindakan seorang individu yang tamakkan kuasa walaupun dengan sengaja meletak jawatan. Nilaikan sendiri, meletak jawatan tu ada agenda lain tak? Kenapa masih mahu jawatan pm interim sedangkan tanpa paksaan sendiri letak jawatan? Seperti diduga, individu itu ingin menjadi pm yang mempunyai kuasa penuh melangkaui parti² politik seantero malaysia. Jadi minah, baca je dan fahami. Tentang niat tomi tomes menulis buku ini asbab tak puashati kena berhenti sebab kerajaan ph tumbang, tak perlu ditanya kepada pembaca blog ini.

      Delete
    2. Yang ko pun macam kena picit punai kenapa? Biar la minah nak tanya pun.

      Individu tamak kuasa, tapi letak jawatan. Logik apa ini? Orang yang tamak kuasa tidak akan letak jawatan 2 kali cai.

      Tun rasa bertanggungjawab barangkali untuk galas PM interim kerana tidak mahu pemimpin politik lain yang tak layak untuk jaga negara buat kerosakan.

      Jangan la emo semacam cai.

      Delete
    3. Mana tak emo...tt da cakap najib bagi arahan pada azilah supaya shoot to kill.tu yang macai senak perut tu.

      Delete
    4. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Pemcerahan dan bahas dari Khatri sangat mudah difahami. Kita tidak perlu menjadi bloody AG untuk memahami ada agenda tersembunyi melainkan kalau O2 tak mengalir ke benak.

    ReplyDelete