Wednesday, February 17, 2021

NAJIB IRING ROSMAH



 

13 comments:

  1. I support u, u nnt support I la. Harap2 kita bdua ditempatkan lokasi yg sama.. Mudah2an.. Sambil Ajib melontarkan senyuman manja kat Mah.

    ReplyDelete
  2. Apa lagi yg boleh diharapkan dari mahkahmah skrg ni??
    Tiada keadilan langsung....

    Org yg didakwa tiba2 dilepaskan tapi dgn syarat jadi saksi pendakwa...
    Tiba2 semua yg diperkatakan oleh saksi ni memihak kpd pendakwa dan seolah olah telah diajar untuk ikut skrip untuk mengenakan yg tertuduh..

    Jahat sungguh permainan pendakwaan politik mereka...
    Semoga Allah timpakan malapetaka kpd semua yg terlibat dlm kezaliman ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik belajar proses PERUNDANGAN yang sudah diamalkan oleh seluruh DUNIA..

      Aku Tak nak buang masa explain pada hati yang keras dan taksub.

      Delete
    2. KD ...tak perlu explain pun. Kau pun bukannya bijak sgt pasal undang2...
      Org lurus mcm kau bukannya tahu kalau ada yg manipulate the system....
      Kau Lurus bendul.....
      Peguambela hebat mcm mana pun, tapi kalau Hakim tu dah kena.....faham2 ajerlah, pasti keputusannya akan memihak kpd pendakwaan.....
      Yg penting hukum bersalah tu perlu dijatuhkan dahulu....perbicaraan ni seolah olah sbg syarat ajer. Keputusan mungkin dah di putuskan dari awal lagi.
      Nnt pandai pandailah merayu....
      Bila dah jatuh hukum, itu dh cukup utk mengaibkan seseorang. Ini yg mereka nakkan sebenarnya....

      Delete
    3. Bila kena dekat idola dia si penyamun tarbus dan keluarga, semua tak kena. Undang-undang terbaliik la, permainan jahat la. Masa diorang songlap dan rasuah takde pulak bunyi.

      Kau ingat Tuhan ni buta ke. Akhirat tak lepas punya dosa merompak tu. Kat dunia boleh la kau melalak macam-macam. Depan Tuhan kau nak tipu apa?

      Delete
    4. Aku memang Tak pandai..

      Tapi Tak le tanya soalan bodoh mcm tu.
      OKT digugurkan tuduhan dan ditawar jadi saksi sudah diamal berkurun seluruh DUNIA.

      Dan otak PALING bengap mahkamah AKAN ikut PERINTAH siapa PM Masa ITU.

      Maksud kau Masa Najib dulu, semua Najib control dan menang semua kes???

      Aku pun tak lah fikir sampai tahap tu..mahkamah bergantung kpd pembuktian dan BIJAKSANA pendakwaraya dan peguambela.

      Najib dan Rosmah kena tambah peguam yang lebih handal dan bukannya sebok nak reject pendakwaraya dan Hakim.

      Delete
    5. KD.org bodoh mmg selalu tny soalan bodoh yg penoh dgn kebodohan.kikiki

      Delete
    6. Kikiki. Ayat beliau mengkantoi kan diri dan pujaan hati beliau. Sape jadi pm dia control mahkamah. Patut lah masa pujaan hati dia jadi pm, tiba tiba ada di tubuhkan suruhanjaya, diraja siasat kes forex. Begitu sekali nak kenakan orang tua tu. Tapi malang, ada pulak yang mengaku itu kes forex itu adalah kesilapan beliau. Check mate

      Delete
  3. harap-harap KD boleh tidur lena malam ni, esok tak marah-marah lagi, kalau tidak habis semua orang nak disetankannya. nak tulis macam orang politik, tapi autanya tak pandai, bila orang ajak berdebat mulalah nak marah, ha, ha, ha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen sopan MACAM ni memang kurang unsur setannn

      Delete
    2. Ajib otw,Kak Mah pon harap2 cm tu la jugak.kikiki

      Delete
  4. Laki bini anak beranak kaki rasuah. Laki bakal bertapa di sg buloh, bini dok kajang inn. Nasib baik otak anjing jiboi cekap. Dah buat mrt.senang anjing2 penyokong laki bini ni nak melawat.kehkehkeh

    ReplyDelete
  5. Ada binatang peliharaan rosmah dn najib tuduh hakim tak adil.lahkahkahkahkah. dia doakan peg pendakwa dan hakim kena timpa malapateka.
    Yg enjoi duit rasuah samun si kak mah dn ajib tanak doakan kena malapetaka ke? Kahkahkahkah. Haiwan ternakan najib ni betul ke tak ni.lahkahkah

    ReplyDelete