Sunday, February 7, 2021

NEGARA TANPA KERAJAAN

 




4 comments:

  1. AMARAN OTAI REFORMIS MENJELANG PRU15 - JANGAN IZINKAN PARTI MAHATHIR GUNA LOGO MANA-MANA PARTI DALAM PH

    Belajar dari pengalaman. Jangan terpedaya lagi dgn Mahathir. Mahathir tidak akan mahu mati selagi tidak dapat musnahkan Anwar dan PH. Sesiapa yang bawa masuk Mahathir, kita hadapi bersama dan lawan!!

    Abislah legacy si lidah bercabang kali ini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak ketawa pun tak sanggup aku tengok macai-macai anwar ni. Taubat dan insaflah, hidup tak lama, jauhilah pemimpin yang terpalit dengan dosa liwat ni. Masih tidak lewat untuk kembali ke jalan benar.

      Mahathir ada atau tiada, Anwar tetap tidak akan menjadi PM kerana sudah disitu sahaja rezeki dan peluang yang diberi oleh Tuhan.

      Tidak kisah la maki dan cacian terhadap Tun, beliau tidak rugi dunia dan akhirat pun.

      Nama Otai Reformis, apa yang otainya tak tau la. Apa yang reformisnnya pun lagi la tak tau. Masuk bakul angkat sendiri, sampai bila nak hidup macam ni.

      Ingat lagi tak korang dengan penulis buku SHIT tu? Dia sudah pun tiada lagi tetapi apa yang ditinggalkannya adalah buku sastera yang mengutuk orang, merendahkan martabat bahasa diri sendiri dan mengagungkan peliwat. Cukuplah tu.

      Delete
  2. Anwar dan Najib AKAN bawa dosa dan kwtakutan kpd Mahathir sampai ke lubang kubur.

    ReplyDelete