Thursday, February 25, 2021

REZEKI SEMAKIN MELIMPAH DI PKP


 

2 comments:

  1. Kenapa tak gomen terus denda 100ribu? Alang2 nyusahkan rakyat la katakan....
    Bila la rakyat nak sedar...10ribu,1ribu tu pun dah koyak nak bayar. Rakyat ni cap duit ke mcm Faisal? Agak agak la..berlaku adil terutama dlm masa mencabar dan perit ni...kesian tengok mereka yg hilang pendapatan utk menanggung keluarga. Tu amanah tu..
    Mau penuh penjara sbb tak mampu nak bayar

    ReplyDelete
  2. Denda 10,000 kejam.. Well, takut kena denda jgn lakukan kesalahan..

    Takut kejam jgn bina penjara dan adakan kanun.

    Takut kena denda pd cikgu kerana tak buat homework.. BUAT LAH HOMEWORK TU..

    Hukuman sesuatu kesalahan bukannya rigid.. Mesti ada pertimbangan lain.. Contoh Posman lastik anjing.. Patut dibuang kerja, tapi atas rayuan dan alasan yg menasabah hanya digantung kerja oleh ketuanya.

    Macam juga Najib, patut dihumban ke penjara kerana pihak pembela gagal menimbulkan keraguan bahawa Najib tidak lakukan sebagaimana pertuduhan, tetapi masih belegar2 sementara menunggu Rayuan..

    ReplyDelete