Monday, February 1, 2021

TIDAK PELIK KALAU MAHATHIR DISERANG MUSUH


Buku yang hilang integriti, murahan dan sudah boleh dibakulsampahkan tanpa perlu sentuh.

Lebih baik duit untuk membeli buku tersebut disedekahkan kepada golongan asnaf.

Buku karangan kaum kafir yang sebati sudah lama ingin memusnahkan Melayu dan Islam..

Cita² mereka terbantut, gagal dan remuk apabila niat jahat mereka terhidu dan perletakan jawatan Tun menamatkan semuanya.

No wonder marah sangat dengan Tun...

Watak Tun perlu dimatikan supaya dibenci bagi memastikan Tun tidak jadi penghalang keinginan mereka untuk menjadi kerajaan semula.


2 comments:

  1. serang Tun tak pelik, tapi buku ni pun serang Najib, tentulah pelik kan.

    ReplyDelete
  2. Nak percaya, aku takde kat sana. Tak percaya pun, aku takde kat sana. Jadi 50-50. Mungkin betul, atau kurang salah dan sangat betul. Sebagai org PKR. Aku rasa betul la kot... Dia org ade jual versi BM tak. Aku nak beli la. Ape sgt la 2/300 utk tambah pengalaman, atau nak tau sesuatu. Aku pernah kena belanja keling makan 1 bulan utk belajar cara ukur Piston Liner Volvo. Pasal kalau engine jem.. Liner ni tapak dia selalu rosak, kalau ko pasang aje. Bila start, dlm radiator, nanti ade Buble. Kerana aku mintak ilmu tu kat dia. Dia suruh aku tapau sarapan dia selama sebulan. Tapi dia tetap ajar aku. Zakat, sedekah tu lain, mcm tu jugak nak beli buku. Mampu, buat, tak mampu, jgn buat.

    ReplyDelete